Larssfj Posted August 27 Report Share Posted August 27 Hei alle sammen vel vitende at fisken stort sett har forlatt oss her i vestfoldfjordene lurer jeg fortsatt på om noen kjenner til plasser man ha mulighet til å treffe på annet enn makrell. (torsken er freder så den ønsker jeg ikke) jeg har båt i Tønsbergfjorden og ser for meg en radius av 10nm fra ca Tønsberg tønne. Uten å måtte ta båten på henger til Langesund Vinden har ikke gitt meg muligheten til å prøve meg frem slik jeg hadde håper men ser for meg at det blir flere stillere dager nå som høsten kommer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vango Posted September 3 Report Share Posted September 3 Har hytte ved inngangen til Sandefjorden. Ikke fått noe fisk der siste årene, bortsett fra at jeg har sett noen har fått flatfisk ved snorkling (små). Snakket med dykkere som ikke har sett noe fisk når de har dykket. Vet man får noe rundt Rauer, men der er det jo vind utsatt. Fortsatt overrasket at jeg ser fritidsbåter med garn oppi (ikke sett de har satt dette), samt aktiviteter fra yrkesfiskere (mulig dette er krabbe fiskere) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts