Gå til innhold
Fiskersiden

Naturens Klovner


Recommended Posts

Her kommer det en video som undertegnede og en fiskekamerat har laget. I hovedsak presenteres gjeddefiske, men også en fin ørrett på 2 kg er å se her. Mye fin natur, 2 fiskegale "klovner" og storfisk fra Trysiltraktene (og grensetraktene mot Sverige)!

Filmen er lagt ut i 2 deler (hver på ca. et kvarter).

Del 1: http://www.violenceproductions.com/del_1_n...ens_klovner.wmv

Del 2: http://www.violenceproductions.com/del_2_n...ens_klovner.wmv

ENJOY! (kom gjerne med tilbakemeldinger om hva dere synes om "verket").

Til informasjon så er fisketurene som denne filmen består av, gjort i 2002 og 2003. Filmen ble klippet sammen i fjor vinter, og vi jobber nå med opptak til en ny film, og forhåpentligvis - en DVD-utgivelse av den etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!!! Hyggelig at folk liker det vi lager! For øyebliket jobber vi nå aktivt med å få innhold til vår neste film, og denne har vi som mål å få gitt ut på DVD. Og DA kan dere se frem til ganske så spektakulært ekstramateriale. I 1993 fikk nemlig min fiskekamerat, Geir, ei gjedde på 15,5 kg og kampen med denne er foreviget på film! Jeg tror aldri det er gitt ut lignende opptak før, og det opptaket SKAL vi ha med, som en "liten" bonus, på den filmen vi jobber med nå!

Jeg håper vi skal bli ferdige med filmen i løpet av høsten, men ingenting er garantert, da man aldri er sikret fisk, finvær osv. Dessverre er både jeg og fiskekameraten i full jobb, og dermed er det ikke lett å få tid til å gjøre det man aller helst vil - nemlig filme fisking!!

Om noen vet om folk, firmaer etc. som har lyst til å ta del i vårt film-prosjekt og hjelpe oss med midler slik at vi kan få fullført denne filmen, så vil jeg være utrolig takknemlig!!!

I mellomtiden er det bare å kjøre "Naturens Klovner" i reprise! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi satser nå beinhardt på å få til en DVD-utgivelse av vår neste film. Den blir nok i samme stil som "Naturens Klovner" (det er jo tross alt det vi er... :D ), og mange fine naturscener er allerede festet på kamera, også noe fisk, men vi trenger mer (og stor fisk), så vi kommer til å prøve å få filmet mest mulig nå i ferien og også utover høsten, så får man bare håpe de store fiskene kommer etterhvert. Og igjen, vi setter pris på all form for hjelp i forbindelse med dette prosjektet, enten det dreier seg om fisketips, hjelp for produksjon, finansiell støtte, teknisk utstyr osv. osv. Er det noen som har ett eller annet som kan hjelpe oss til å få fullført prosjektet, så er det bare å sende meg en PM.

Til informasjon så kan det nevnes at "Naturens Klovner" ble innspilt med et vanlig håndholdt Panasonic 1-brikkes videokamera, og redigert med Windows Movie Maker. (ikke akkurat proff-utstyr nei...). Vi har nå fått investert i langt bedre utstyr i år, og kan nå stille med ekte anamorfisk widescreen, 3 bildebrikker og meget bra bildekvalitet. Redigering vil bli gjort med Pinnacle Studio 9 Plus, hvilket er et enkelt, men veldig bra program. Så er det bare å tro at storfisken forbarmer seg over oss, og gir oss noen minneverdige opptak som ALLE sportsfiskere kan glede seg over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

NY demofilm er lagt ut! Denne gangen fokuseres det på meitefiske og gjeddefiske. Nydelig natur! 5 min demo, windows media fil. Vi håper dere liker denne. Selv om moderator ikke likte at jeg linket til hovedsida vår på en annen tråd, så håper jeg det går greit å linke direkte til fiskefilmen her?

http://www.violenceproductions.com/Meitefi...ke_demo_WMF.wmv

Kom gjerne med tilbakemeldinger på filmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Takker for det Aristokraten! Joda, jeg kan love det kommer mer! I første omgang skal vi legge ut en del nye og heftige bilder utover vinteren. Jeg ser heller ikke bort fra at vi kommer til å filme litt isfiske iløpet av den kalde årstida. Det er en del fine røye-vann i nærområdene her, så det kan jo bli spennende isåfall.....

Nye bilder er forresten lagt ut i dag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.