Gå til innhold
Fiskersiden

Fiske frå Seglbrett


ål88
 Share

Recommended Posts

Ja det er sant som det står...I dag prøvde eg meg på å fiske frå eit seglbrett når eg var på badestranda...Utstyrt med ei isfiskestang, søkker, krok og sniglar skulle eg prøve meg...Eg må innrømme at eg hadde ikkje så stor tru på dette men det viste seg å fungere strålande....Det første eg fekk opp var ein kviting og ikkje så lenge etter fekk eg ei pale....men om sider ropte bror min at han skulle ha brette (til å leike seg med)...å då måtte eg sveive opp...Eg merka at det var ein del motstand og var spent på kva som ville komme opp denne gangen...Fisken eg fekk var denne flotte raudspetta på 450 gram (ho ser litt herpa ut men det er fordi pappen viste meg korleis me skulle sløye ei flyndre)

raudspette1.jpg

etter enda meir arbeid endte flyndra opp slik

raudspette2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Storlaks

ok. det viste jeg ikke..

da har jeg lært noe nytt i dag og..[ :) ]

en annen ting .. fikk en glassvar her en dagen. tror iallefall d var den typen.. hvor store kan disse bli?

Eg har lese litt i ei fiskebok her og det du seier ser ut til å vere rett...*litt skuffa*....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av sea_boy

blir vel ikkje so god mat som du håpte på då nei..hehe..men fin fangst frå eit seglbrett[8D]

me får sjå...fisken skal steikast om ikkje så alt for lenge:P

Kan og legge til at far min trudde ikkje heilt på at det var sandflyndre...han meinte enda det var rødspette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.