Gå til innhold
Fiskersiden

Den ultimate trollingbåten... m/bilder


Perca
 Share

Recommended Posts

Etter at jeg har blitt hekta på trolling (også) så har jeg begynt å se meg rundt etter en ny båt. Jeg var på biltema og kjøpte 2 stangholdere for kr 119,- pr. stk og fortsatt hadde penger igjen i lomma så kom jeg til å tenke på en båt jeg så i Stockholm i sommer... Denne hadde en del kjekke detaljer og utstyr som er greit å ha når man skal trolle, eller dorge som min generasjon helst kaller det [:I].

Dersom man er langt fra land og sånn helt plutselig skulle ønske en pizza fra Peppes eller en six-pack eller fler da er det greit med denne...

helik1px.jpg

Flere greie detaljer var denne...

lettbat2ys.jpg

Kjekk å ha om du skal bort til en annen båt for å høre om hva fisken biter på...

Jeg likte hekken på båten også... Kjempefin plass å lande fisken...

hekk8tf.jpg

Og som du sikkert ser så er det plass til å ha med opptil flere metallband som kan få hvert sitt rom å spille i, så kan man gå rundt til de forskjellige å nyte musikken mellom nappene!

helebaten6ck.jpg

Det er vel også mulig å ha en utekonsert på denne båten!

Det skulle ikke forundre meg om denne båten blir levert med ekkolodd også... Nå gjelder det bare å få tak i tlf nummeret til den nåværende eier og høre om den er til salgs... Ja, og så må jeg ringe Brenderup å sjekke om de har en båthenger som passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Karl Inge : Bilen min er tyskprodusert og har en stjerne på panseret [ :P ]

Til Cral : Jeg har forstått det slik at det følger med motor i denne båten og forutsetter at den er riktig dimensjonert... [ :o )]

Til Gabrielsen : Ja, bølgene tåler den nok, men jeg lurer på hvordan jeg får snudd den..! Jeg har ennå ikke bestemt meg for hvor jeg skal montere stangholderne, men med 15-20 meter ræling på hver side så skal jeg nok få plass [ ;) ]

Men hvis dere er så skeptiske til denne båten så behøver dere ikke være med... Jeg kan dorge alene jeg...[ :D ][ :D ][ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nok litt trøtt på morran jeg...[:I]

Men jeg hadde jo liksom tenkt å ha den i sjøen da... Og da kunne jo Motoren fungert som dekksgutt og "hov"mester når fisken skulle reddes og som fender ved landligge... Jeg har også noen tanker om bruken av Fruen ombord, men de kan jeg ikke røpe her...[8)]

Jeg blir "sjef" i dorgemiljøet med denne båten kan jeg tenke meg...[8D]

Tenk dere denne på henger etter dieselpurka mi over Sollihøgda i fredagsrushet på vei til gjeddefestivalen på Steinsfjorden [ :P ][ ;) ][ :D ]. Fy flate... Dette blir topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Men hvis dere er så skeptiske til denne båten så behøver dere ikke være med... Sikkert flere som kunne tenkt seg å bli med. Spørsmålet er jo om du har du har plass til så mange. Erfaringsmessig drasser man jo ofte med seg en del på fisketur, så en båt blir fort full.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.