Gå til innhold
Fiskersiden

I sjappa her


Esox Lucius
 Share

Recommended Posts

Har de mye bra klær etc, til kurante priser.

http://www.sportsnett.no/

Bridgedale sokkene er forøvrig vamt anbefalt av Lars Monsen.

Er det bra nok for ham, er det bra nok for meg...[ :( ][ :) ]

Edit: Når det gjelder tur-utstyr finner du nok det meste av det beste her også, til kurante priser....

Quality does not come cheap...[8D]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der, Jørgen, er vi helt på linje[ :( ]

Trodde forøvrig at pianostemming var en sortekunst på¨linje med voodoo, som gav den utøvende preste en rikelig belønning?[ :) ][ :) ]

Har forøvrig et piano som sårt trenger stemming i hos svigers undereetasjen, spiller selv gitar og visste det ikke før én av mine håpefulle kom hjem fra skolen og skulle gi til beste det hun hadde lært på musikken...[V] Alternativ musikk er vel det mest diplomatiske uttrykket jag kan finne....[ :) ] Hvor mye koster det å få stemt et piano? ( Med fratrekk av utlån av 1 stk DAM Dura på Treffet 05 [ :D ][ :D ] )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg noengang oppholde meg i ditt område er det vel neppe pianostemming som står i fokus tenker jeg, da blir jeg nok for dyr for deg Øystein[ :) ] Da skal det nok plukkes arter tenker jeg.

BTW: en enkel pianostemming koster ca 1000 kr. Er det lenge siden det er stemmt må nok regne med 1200-1600 kr[ :) ] For ditt generøse utlån av Dam-snelle har jeg tatt et par telefoner og sørget for at du "får din lønn i himmelen"[ :( ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgen: You will be blessed!!!

Dvs, du skal slippe å høre mine black metal/blues utøvelser på en forøvrig godt stemt gitar!![ :( ][ :) ]

Kommer du innom mine trakter MÅ du for all del gi lyd fra deg, slik at jeg kan stille med kaffe og evt. guiding. Gjeddepersen din trenger en liten pussing, dét som skjedde på treffet var kun en beklagelig incident som sikt i vannet/temp og regulering [8D][8D]

Btw; 2000 .- for å slippe å høre på et ustemt piano i timesvis kan da umulig være noen upris...[8D][ :) ]

edit: mht gjeddepers; bare spør Trym....[ :) ][ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.