FrodeK Posted August 14, 2005 Report Share Posted August 14, 2005 Pga at jeg nå fikk en LTS stang i bursdagsgave(som jeg nå har byttet til G.Loomis i ettertid) selges en nettopp (par dager siden) kjøpt G. Loomis GLX Distance 14,6` #10/11. Stangen er aldri brukt og ligger i originalembalasjen. Stangen er kjøpt i Norge, og kvittering/garantibevis/tube foreligger. Dette er en stang som selges med livstidsgaranti fra selgeren og dekker enhver skade uansett årsak. Se blant annet under www.aktiv-fritid.no. Knekker du stangen får du en helt ny tilbake. Pris i butikken er kr 10.999,- Selges til høystbydende over minstegrense. Råere stang får du rett og slett ikke... Beskrivelse fra aktiv fritid: DISTANCE er den raskeste og spenstigste stangserien i hele G.LOOMIS familien. En rask og distinkt stang bygd for maksimal kaste- og snørekontroll. Det er få stenger du får så mye ut av når det gjelder kastelengder og presisjon, også speykast, hvis du behersker dette noe fra før. Kraftfull men allikevel følsom nok for de fleste fiskesituasjoner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Distance Posted August 16, 2005 Report Share Posted August 16, 2005 sitat:Opprinnelig postet av FrodeK Pga at jeg nå fikk en LTS stang i bursdagsgave(!) vurderer jeg å selge en nettopp (par dager siden) kjøpt G. Loomis GLX Distance 14,6` #10/11. Stangen er aldri brukt og ligger i originalembalasjen. Stangen er kjøpt i Norge, og kvittering/garantibevis/tube foreligger. Dette er en stang som selges med livstidsgaranti fra selgeren og dekker enhver skade uansett årsak. Se blant annet under www.aktiv-fritid.no. Knekker du stangen får du en helt ny tilbake. Pris i butikken er kr 10.999,- Selges til høystbydende over minstegrense. Råere stang får du rett og slett ikke... DISTANCE er den raskeste og spenstigste stangserien i hele G.LOOMIS familien. En rask og distinkt stang bygd for maksimal kaste- og snørekontroll. Det er få stenger du får så mye ut av når det gjelder kastelengder og presisjon, også speykast, hvis du behersker dette noe fra før. Kraftfull men allikevel følsom nok for de fleste fiskesituasjoner Hvorfor vil du selge denne stangen hvis den kan gjøre alt det du skriver nederst? Hvorfor kvitte seg med det beste, bare fordi man får noe som er nytt og ikke like bra????[V] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeK Posted August 16, 2005 Author Report Share Posted August 16, 2005 Det som står nederst er hentet fra aktiv fritids nettside. Du vet vel mer enn meg om stangen etter navnet ditt å bedømme? Selger den fordi jeg ikke vil selge/returnere noe jeg har fått i gave. To stenger i samme klasse har jeg heller ikke bruk for. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cato7912 Posted July 4, 2021 Report Share Posted July 4, 2021 Den 14.8.2005 at 15.37, FrodeK skrev: Pga at jeg nå fikk en LTS stang i bursdagsgave(som jeg nå har byttet til G.Loomis i ettertid) selges en nettopp (par dager siden) kjøpt G. Loomis GLX Distance 14,6` #10/11. Stangen er aldri brukt og ligger i originalembalasjen. Stangen er kjøpt i Norge, og kvittering/garantibevis/tube foreligger. Dette er en stang som selges med livstidsgaranti fra selgeren og dekker enhver skade uansett årsak. Se blant annet under www.aktiv-fritid.no. Knekker du stangen får du en helt ny tilbake. Pris i butikken er kr 10.999,- Selges til høystbydende over minstegrense. Råere stang får du rett og slett ikke... Beskrivelse fra aktiv fritid: DISTANCE er den raskeste og spenstigste stangserien i hele G.LOOMIS familien. En rask og distinkt stang bygd for maksimal kaste- og snørekontroll. Det er få stenger du får så mye ut av når det gjelder kastelengder og presisjon, også speykast, hvis du behersker dette noe fra før. Kraftfull men allikevel følsom nok for de fleste fiskesituasjoner Hei Fikk du solgt stanga? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abbor Posted July 4, 2021 Report Share Posted July 4, 2021 Posten er 16 år gammel 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts