Gå til innhold
Fiskersiden

Årets og neste års mål


Andreas
 Share

Recommended Posts

Satser på iallfall 7 nye arter i år: Rødspette, Steinbit, Pigghå, Hågjel, Sjø Ørret, Knurr , Piggvarr, Havabbor

Det er mine mål for 2005!

- Av disse mangler Pigghå, Havabbor og knurr. Satser på disse iløpet av året, iallfall pigghå og knurr!

- Neste år satser jeg på 5 nye arter ( litt vilkårlig hvilke ), men

skate hadde jo vært intressant.

- Satser og på 2 nye ferskvannsarter.

- Sjøørret over 1 kilo

- Lomre over 1 kilo

- Samt kjøpe nytt surfcasting utstyr og LÆRE meg å kaste med multisnelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir Ascension neste år også, så denne gangen bør vel målet være en BM på standup. Noen frekke haier hadde heller ikke vært dumt. Kunne dessuten tenke meg å pynte på persene på gjedde og sjøørret. Når jeg tenker meg om bør jeg vel ta de allerede i år....

De musikalske målene gikk inn så det suste, men nytt år og ny skive neste år, som selvsagt skal feie gølvet med den forrige. Som alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Lho

Eftersom jag blir förstagångs resande till Ascension får jag väl kopiera cb’s mål från i år och säja fisk på 250kg+ (samt YFT på fluga)

sitat:Opprinnelig postet av L

- Sjøørret over 1 kilo

Fint å se at det bare er 249 kilo i forskjell på de forskjellige målene!! [ :) ]

Håper en vakker dag at jeg og kan ha mål om tresifret kilos fisk!!

Lykke til, til alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av cb

Blir Ascension neste år også, så denne gangen bør vel målet være en BM på standup. Noen frekke haier hadde heller ikke vært dumt. Kunne dessuten tenke meg å pynte på persene på gjedde og sjøørret. Når jeg tenker meg om bør jeg vel ta de allerede i år....

De musikalske målene gikk inn så det suste, men nytt år og ny skive neste år, som selvsagt skal feie gølvet med den forrige. Som alltid!

Hva er SØ persen din da?

Hva er Oslofjord persen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Målene for 2005 innfridde jeg to av. Utenlandsturen og karpe på 10+ innfriddde, En borre på 1070 fra Isesjø, jobbet mye for denne. Ellers fikk jeg smeller på stam og buk, karpe i Norge på 5+ hendte vel heller ikke. Fikk en anstendig harr på 955 på slutten. Mener jeg også hadde mål om å få fisket mer i fjor og håper det enda mer i år[?][?][?]

Ellers blir vel tiden brukt til litt meite i forskjellige varianter så får man håpe at tid, dyktighet og flaks strekker til slik at man kan lande en godfisk eller 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.