Helge S Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Her er et sammendrag av sesongen 2006 for noen av mine fiskekamerater og meg. Da eg som oftast er bak kameraet er det for det meste bilder av fisk og fiskekompiser. Året begynte med et par turar til Skogseid: Alex kjører røye. Så følger Even med noen av sine røyer: Den største på 4740 gram. Vestlandstreffet var ein suksess værmessig men fisket var tregt. Likevel hadde me ein kjempeflott tur til Etne. Det store høydepunktet var hjortegryta til Hunter. Et par meiteturar til Bømlo blei det tid til før laksefisket starta. Even med stor sandflyndre. Me prøvde oss også heime på Stord. Årets største rødspette for min del på 1390 gram. Så endelig var det klart for årets Mandalsveke og den var heilt fantastisk med store mengder fisk i elva. I September blei det ein ny tur til Mandalselva og det fantastiske fisket fortsatte. Når laksesesongen var over blei det tid til meir kystmeite. Krabbefiske også. Even sin svartkutling som sikkert hadde vært ny Norgesrekord hvis den hadde blitt veid. Den var 19cm lang. Storfiskar Sigurd med flott rødspette. Haustens høydepunkt for meg blei denne Havabboren som eg fekk 23. November. Det har vært et godt fiskeår og det er jo ikkje heilt over ennå heller. Eg vil rette ein stor takk til mine fiskekompisar for mange flotte turar og fleire blir det sikkert også. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovejan Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 fine fisk, og fine turer, Knalltøft det siste bildet ditt Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hunter Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Mye flott her. Moro å se mimrebilder fra Vestlandstreffet igjen. Den HAen er bare utrolig vakker. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Inge S Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 JA her var det endel fin fisk ja, blanke mandalslakser og flott HA blant annet. og morro at dere som "ikke meiter" (haha) får såpass med fin meitefisk Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gismervik Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Mye fint her,.....til og med bilde av fisk fra fra Vestlands treffet, ikke verst Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Rasmussen Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Mange fine turer her ja, må si at rapportene fra mandal var så fristende,at jeg planlegger en tur dit til neste år, så takk for den Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseB Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Knallfine bilder, Helge! Skal bli moro å kikke litt nærmere på Føyno i april, må jeg si. Deilige flatfisker! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest gjørs Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Masse deilige bilder og mye fiskeglede gjennom hele raporten. Kanonfin HA, men også mange fine flate. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge S Skrevet September 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 2006 var et godt fiskeår. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts