Gå til innhold
Fiskersiden

Nå er det lyrtid!


S.Eie
 Share

Recommended Posts

Var i går ute ein tur etter sjøauren men staden det blei fiska på borga vel ikkje for et kanonbra sø-fiske så etter at alle metodar og slukar var utprøvd så bestemte eg meg for å gjere som fruen, fiske djupare etter annan fisk.

Skulle vise seg at me hadde havna i sjølvaste lyr-nirvana, utrulig kjekt på så lett utsyr! Snittvekta låg vel på 3-4 kg, tok vel opp i alt 12-15 stk av denne sorten før det smalt regelrett i stanga, bom stopp før det rusa ut i andre enden. Etter ein særdeles nervepirrande og hard kamp på 20 min fekk eg kjørt hånda inn i gjellene på fisken og dratt den på land, den var stooor! Den vog faktisk 10 kilo! Meir rognstinn fisk har eg aldri sett, tipper det var 3 kilo med bare rogn og lever, såg ut som den hadde svelgt ein håndball, også ein massiv skalle på et snaut kilo. Det vart steikt fiskekaker til langt utpå kvelden i går :)

Alle fiskane var fulle av anten rogn eller melke, det merkelige var at fisket var utvilsomt best på fjære sjø!

Bilde av sværingen kjem seinare.

Utstyr:

Stang: Berkley Series One 10 fot, 2-12gram(di verden for ein styrke i denne stanga!)

Snelle: Shimano Technium 2500FA (ein brems som redda dagen, glimrande snelle)

Sene: 0,20 mono (fisken hadde inhalert sluken så sena gnissa mot tenne til fisken så lenge, imponerande)

Sluk: 7 grams Møresild, holografisk gull/rød

lyrpers.jpg

Elendig bilde, ser ikkje kor feit fisken var dessuten er det alt for mørkt. Til info så kan det forvridde fjeset skyldast smerter i beina etter å ha stått i ein vond stilling under kjøringa av fisken.

Undertegnede er over 2 meter høg med armar som står i stil så fisken er lengre enn den ser ut på bildet.

Endret av S.Eie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en fantastisk fangst! :)

Jeg hadde på en lyr på 4-6 kg i helgen. Den angrep en 20 cm lyr som jeg holdt på å "kjøre". Hele 3 ganger angrep den bladlyren før den sa takk for seg. Den andre gangen dro den ut en hel del snøre. Jeg så den tredje gangen, da den var like nedenfor berget jeg stod på. Bladlyren var ganske spak når den kom på land :) Frilinefisket med den etterpå (etter å ha tatt livet av den), uten suksess.

Etterpå fikk jeg en 2,5 kilos på en slank tobisimitasjon - stinn i rogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle tilbakemeldingar! :P

Det var ein herlig kamp om enn i overkant spennande. Trudde kanskje at gyteklar fisk ofte er litt daff men endra greit meining etter denne opplevelsen. Men dæven steike det må være kanongøy å få ein slik på flue! :D Kva utstyr bruker du til dette ThorEH?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første når jeg så bildet var at den lyren ikke var 10kg... men så leste jeg lengden på mannen og ombestemte meg B) Diger lyr !!! Nesten så jeg må ut med fluestanga ikveld.. henge med KIS ??

:angry: Tenk kor stor den hadde vert med deg som bakgrunn, Thor :rolleyes: .Gratulerer så mykje til den heldige (og dyktige) fiskaren. :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.