Gå til innhold
Fiskersiden

Bamsebrosme


gss
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Nei den trur eg er grei men er ikkje så innteresert i å setta teine etter krabben, tenkte eg skulle sjå om eg ikkje kunne få noke fisk på stang (meite) her nedpå karmøynå som eg jobber. Har sete mange timer og lest i dag og har vel skjønt at det har vært ett svært aktivt miljø her men at eg muligens er noken år for seint ute. Har lest om kvisthaugen, dalsneset Sandve og lyrfiske på Torvastad samt ulike metoder virker som det er folk her som kan mykje ja men skal noke til å halda ei sån glødande innteresse oppe veit det selv. Mange fine bilder også får få tak i ei meitestang og komma meg ut. Blir ikkje fisk av og sitta framfor ein pc, men er jo litt greit å slippa å gå opp heile løypa sjølv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit ikkje om det gjeld men fekk 2 stk begge på 10,3 kg på sniksnøre i august i år var i Hardangerfjorden detta. Begge to tatt samme dag. Men som eg før har nevnt her på forumet så skal ein ikkje eta brosma heima pga forurensing så eg har ikkje fiska meir etter arten heima.

Hvor i hardanger holder du til can? har hytte der inne selv, så fisker mye der og leter stadig etter nye plasser artige ting kan dukke opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.