Gå til innhold
Fiskersiden

25 største FS laksene 2009


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:angry2: Gaula tatt en på 22,4Kg

http://gaula.no/sider/tekst.asp?side=122

Ellers er det tatt en god del laks mellom 19,2 og 15-16 kilo i Namsen. Mangler bilder på de fleste.

http://www.flyshop.no/cust/Namsen/

genrellt er det vært en meget god start i Trøndelagselvene. Og i henhold til merkestasjonen på Agdenes er det mye fisk på vei inn mot Gaula og Orkla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en slags C&R på en 10-12 kg i natt, altså den sa takk for seg etter ca 10 min, men tipper det ikke teller :) Men fikk et par gode tips av Sølvreven så visste hva jeg skulle gjøre neste gang. Tre timer seinere kjente jeg fisk igjen og tenkte at jeg skulle gi den litt tid til å tygge, og etter ca 6 sek så dro jeg til, når jeg fikk den inn hadde den kroken helt nedi magan :P

Den veide forresten 7,1, men det varer vel ikke så lenge før den er døtta ut av lista :lol:

Endret av AlexEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oteren har vel en på 15 kg og Gammel Erik en på 14,7 kg i Namsen. Selv en på 12,8 kg i Bjøra, se Bjøra tråden vår. Skal se om de to andre laksene finnes bilder av et sted..?

Men spørsmålet er jo hvordan disse båtlaksene regnes, spesielt for Vilhelm, Gammel Erik og Oteren som ror proff. Er de da med i denne sammenhengen? Det er jo tross alt roeren som velger ut utstyr, kjenner elva og faktisk er den som fisker... :angry:

EDIT: Lagt inn bilde av laksen nå!

83856_s.jpg

Endret av PerH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta med rolaksene med begge navn? Feks slik

20.1kg Namsen KIS/Vilhelm håpndsnekra finsk wobbler

?

Eller holder det at FS-medlemmet selv melder inn mens makker faktisk står på laksebørsen - skulle tro det?

Nå har vel Gammel-Erik og Oteren noen lakser i år der det ikke har vært kunder i båten også.........

Joda - frykter det blir flere. Men det er ikke sikkert de deltar likevel... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.