Gå til innhold
Fiskersiden

Nokk ein isfiske tur i Dåfjorden.


Gogangfiskestang
 Share

Recommended Posts

Eg møtte Joost i Dåfjorden kl 10.00 i dag for nokk ein gong å prøve lykken på sjøisen.

fiske starta treig i dag, så då eg fikk ei lita pale opp på isen så fikk Joost ein djevels ide. :hailfs:

Det endte med at eg sente dette bildet på MMS til Ivar Magne...

97787_s.jpg

etter ei stund så flytta vi litt på oss noko som skulle vise seg å vere smart.

Då byra eg å dra opp små hvitting, sandflyndrer og lyr.

Etter litt fiske i dei nye hola ringte Ivar Magne for å gratulere med "storseien" (som eg hadde skrive at den hadde botna ei 5 kg vekt:P)

Då fortalte eg han at han hadde blitt lirt, og bitterheeten i stemma hans var lett å høyre! :lol:

Men i samme stund som eg snakka med Ivar Magne på telefinen så ble det litt action på skogseid stikka mi. Tilslaget satt og kampen var igang! Etter mange utras og ei stikke i konstant heilspenn km det ei lita hyse på 800 gram til syne. Sprek liten rakker tenkte eg då eg lurte den opp av hullet, Men så fikk eg sjå "beistet" som hadde kjempa imot. Der nedi hullet var det ein "kjempe" torsk som hadde latt seg freiste av ein liten makrell bit på ein 1/0 krok. Joost Prøvde febrilsk å få tak i gjelle lokket på fisken men det lot seg ikkje gjere, så haan tok likså godt tak i kjeften og det samme gjorde eg, og sammen fikk vi pressa opp ein torsk på 9.8kg opp gjennom hullet på 20 cm i diameter... Ny PB! :lol:

97788_s.jpg

9.8kg

97789_s.jpg

Duoble Torsk 9.8 og Hyse 800gram

97790_s.jpg

Tusen takk Joost for at du var med på å berge Fangsten og for godt selskap på isen!

Endret av Gogangfiskestang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med stortorsk Mats.

Synd eg ikkje fekk anledning til å vera med dåke i dag,må ha vert ein fantastisk opplevelse å få så stor Torsk på isen.

Har bare venta på att du skulle slå til med storfangst,så gode fiskegener som du har etter bestefedrene dine.

Skulle gratulere så masse fra Magne og Sindre og :lol:

Dårligt gjort å lure meg slik :hailfs: Hevnen er søt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for gratulasjoner!

Dette var hevnen for at du sendte bilde av piggvaren til meg når eg ikkje hadde mogleghet ti å fiske onkel! :lol:

Hehe, grattis nok en gang med denne flotte torsken. Me haddet det kjekt idag på alle måter.... :lol:

Nye planer til neste helg, da er det min tur igjen.... :hailfs:

Takk for god hjelp og godt selskap Joost! Eg håper å kunne hjelpe deg med storfangsten din neste gang Joost! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.