Gå til innhold
Fiskersiden

Ny art og ny pers m/ ENDA flere bilder


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det minker FORT der nede[ :) ]....tomme kroker etter en liten time....

som KIS skriver..:Maks lukt.

Makrellen er også så bløt at det pleier ikke være noe problem, de andre krokene er agnet med en og en halv makrell festet gjennom kjeven/øye for å ha mest mulig krok fri.

Har ikke merket den store forskjellen i krokingsegenskapene med fullpakka krok og mer "åpen" krok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eminente fotograf Asmund sender meg flere bilder han tok p� turen, som jeg deler med resten av r�kla her[ :) ]

S� glad blir man for sin F�RSTE H�gjel...kan vel si gleden dalte etterhvert...

261020052004aoWJsFolZaBdKvJBsS.jpg?55

Man kan jo leke litt med poseringen for fotografen...

26102005204412OYNwh9bQ679T.jpg?66

880gram med H�gjel...

261020052036lvOBb874mZvCGZGtWp.jpg?21

Langa i en annen positur...

2610200521084095Q3yyP97s8D.jpg?65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble jaggu litt skuffa jeg. Hadde regna med langer paa baade 20 og 30 kilo etter forhaandsomtalen aa doemme. Men nye arter og perser er jo aldri feil. Ikke minst boer det vaere gode muligheter for aa pusse paa langenoteringen der borte. Hvem er det som kjoerer med PI80II? Holder jo for det meste utenlands ogsaa det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utsyret var såvidt jeg fikk med meg handla inn med tanke på tunfisk/størje :-) Funka fint til lange også!!!

Viktig å ta det litt i etapper cb, ikke gå helt "over the top" sånn med en gang liksom!

Fin pers og ny art for meg, men vet det finnes bla havmus, blålange, skater og større brosmer og langer og venter... slipper å dra til EU (blæh) for å få opp pulsen jeg på en stund ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av cb

Ble jaggu litt skuffa jeg. Hadde regna med langer paa baade 20 og 30 kilo etter forhaandsomtalen aa doemme. Men nye arter og perser er jo aldri feil. Ikke minst boer det vaere gode muligheter for aa pusse paa langenoteringen der borte. Hvem er det som kjoerer med PI80II? Holder jo for det meste utenlands ogsaa det.

Penn Internatinal 80STW er det ikke mange av i norge eller hva?[ :) ]

Det er skipper Bjørn som har investert i tillfelle det skulle dukke opp Makrellstørje av det gode gamle kaliberet 400kg+ i fjorden [:0][ :D ], har komplett utrustning med coneheads i alle str.

kjiipt å sitte i båten med ei penn senator 113h om størja plutselig er på plass...[ ;) ][ :) ]

litt tilfeldig at den ble rigga ,det lå to Star Rod 6/o samt en Versitex IGFA 50 i bauen, men han ville vel imponere KIS med det grove utstyret sitt......[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.