Gå til innhold
Fiskersiden

TFO Stenger


Ingar
 Share

Recommended Posts

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi Kan helt sikkert klare å sette sammen et pakke tilbud til deg. Vi har ikke ferdige pakker. Hvis du velger Professional serien skal vi nok klare det til uder 2500.sitat:Opprinnelig postet av laksen

har de pakketilbud med snelle og hele pakka for under 2500 ? tenker på prof. stanga .skal kjøpe fluestang til fattern som jeg skal ha med nordover i august...gleder meg sinnsykt til fiske i finnmark[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Morten,

Vi skal ha et salg i Fast Fisk i sandvika i August. Men når det gjelder fluefiske utstyr er mesteparten flyttet til vår nye butikk Destination Fishing på Lysaker. Mvh Lasse[ :) ]sitat:Opprinnelig postet av laksen

heisann igjen! jeg lurer på om fast fisk i sandvika skal ha et kanon salg snart siden de skal stenge snart??? [ :D ]

mvh morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Series one 7,6' # 3 er en virkelig morsom rask 3 stang, Favoritt stangen til Sven Kalmar. Denne stangen er 2 delt og selges for kun Kr 998,- Når det gjelder Prof. 8,6' #3 er dette en stang som har en rask aksjon og som er blitt veldig godt motatt i markedet. Stangen er 4 delt og selges for kun kr 1398,-

NB: 10%rabatt til brukere av fiskersiden.no[ :) ]

Mvh

Lasse Vangen

Destination Fishing.no sitat:Opprinnelig postet av Tres Bien

Kan noen si mer om #3 7 foteren eller "3 prof. stanga på 8,6 fot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er synd på dem! For det første så kjøper jeg det meste av mine fisketing hos Gero i Lillestrøm og Gjesting sport i Oslo men når det kommer til dyrere ting så er det vel naturlig å kjøpe det der det er billigst? eller kjøper du melka på nær besinstasjonen din for å støtte den til 16 kr for literen elle kjøper du den på Rimi til 10 kr literen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Suter

Nei det er synd på dem! For det første så kjøper jeg det meste av mine fisketing hos Gero i Lillestrøm og Gjesting sport i Oslo men når det kommer til dyrere ting så er det vel naturlig å kjøpe det der det er billigst? eller kjøper du melka på nær besinstasjonen din for å støtte den til 16 kr for literen elle kjøper du den på Rimi til 10 kr literen?

du kan vel ikke sammenligne dagligdagse matvarer med en sportsbutikk som angår fritidssysslene dine??? nei jeg synes vi bør prøve å holde liv i de gode butikkene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.