Gå til innhold
Fiskersiden

Kystmeitere fra trondheim?


Gjest Hugo
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Endelig slapp influensaen... ;)

Dagen i dag så ikke særlig ut fra morgenen, men det klarnet etter hvert opp.

Vi kastet oss rundt og tok en tur til Langstein og hadde det helt topp. Massevis av hyse..

Fikk testet min nye BeastMaster 12' som svarte til forventningene..

Dagen fikk terningkast 6!! :D

190320062216vkjWCX7MWhJUvySyhP.jpg190320062222fZlB5kiKivezzqcoU5.jpg

Jsc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjørs

Endelig slapp influensaen... ;)

Dagen i dag så ikke særlig ut fra morgenen, men det klarnet etter hvert opp.

Vi kastet oss rundt og tok en tur til Langstein og hadde det helt topp. Massevis av hyse..

Fikk testet min nye BeastMaster 12' som svarte til forventningene..

Dagen fikk terningkast 6!! :D

190320062216vkjWCX7MWhJUvySyhP.jpg190320062222fZlB5kiKivezzqcoU5.jpg

Jsc

Det der var jo bra. Dette er i nærheten av paradis eller? Jeg skal ut å testfiske med nytt utstyr og nye ideer på tirsdag og onsdag. Håper bettet holder seg eller går over til gromhvitting... Ingen flere monster SØ på silderemser? B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var jo bra. Dette er i nærheten av paradis eller? Jeg skal ut å testfiske med nytt utstyr og nye ideer på tirsdag og onsdag. Håper bettet holder seg eller går over til gromhvitting... Ingen flere monster SØ på silderemser? :D

Det var faktisk ikke langt fra paradis... Noen kilometer lengre inn i fjorden ligger Paradisbukta. :D

Har nok forsøkt på SØ, men den gang ei. :D Jeg var nok nærmere å få en leken oter på kroken. Den plasker og gjør ablegøyer for å få litt agn.

Jsc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjørs

Det var faktisk ikke langt fra paradis... Noen kilometer lengre inn i fjorden ligger Paradisbukta. :)

Har nok forsøkt på SØ, men den gang ei. :D Jeg var nok nærmere å få en leken oter på kroken. Den plasker og gjør ablegøyer for å få litt agn.

Jsc

Det var Paradisbukta jeg myntet på ja, men kamuflert om det var en hemmelig. :D

Nå følger to fridager på dagtid for meg, i posten lå det hentemeldinger på min mye forsyning med 30lbs powerpro, sjokkfortommer, kroker, tubeslanger etc. I fryseren har jeg sild, makrell og reke, kjøleskapet huser spekesild... tja i morgen må det da bli bra.

Jeg har tenkt på paradisbukta tidligere, men har aldri fisket der. Har dere testa plassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var Paradisbukta jeg myntet på ja, men kamuflert om det var en hemmelig. ;)

Nå følger to fridager på dagtid for meg, i posten lå det hentemeldinger på min mye forsyning med 30lbs powerpro, sjokkfortommer, kroker, tubeslanger etc. I fryseren har jeg sild, makrell og reke, kjøleskapet huser spekesild... tja i morgen må det da bli bra.

Jeg har tenkt på paradisbukta tidligere, men har aldri fisket der. Har dere testa plassen?

Vi har fiska der flere ganger og fått endel småtorsk. Inover i Fættenfjorden er det mye kråkeboller. Det skulle vel være muligheter for steinbit skulle jeg tro.

Sitter nå og strekker ut ryggen. Er nettopp ferdig å filitere hysene. Det ble over 100 herlige fiskekaker. Kommer godt med nå når det meste er farlig. ;)

Jsc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Velkommen SpinDrift! Det er mange bra kystmeiteplasser rundt Trondheim, sjekk bl.a ut Hugo sin tråd

Kystmeiteplasser

Og bruk fora og internett for det det er verdt og tilegn deg kunnskap, læringskurven er veldig bratt i begynnelsen! Meg, Chironomus, Bullfrog og ChristerGj er ofte på tur til nærområdet, så det er bare å sende pm om du trenger tips eller guiding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.