Gå til innhold
Fiskersiden

Film fra Saltstraumen?


 Share

Recommended Posts

Hva er egentlig problemet med at Lasse etterlyser film om saltstraumen her på forumet? Hvilket bedre sted enn å få svar på slike ting. Det kan vel i tillegg være interessant for andre å få tilgang på disse filmene også. Trodde dette forumet var her nettopp for å kunne bruke "sugerør" rett inn i kremen av fiskekunnskap og erfaring, syntes det er litt kjipt å svare Lasse med at man bør finne denne infoen et annet sted. Hva er da vitsen med å være medlem her om man ikke kan spørre om slike ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget var å legge ut oppskriften til å finne frem slike filmer slik at Lasse i ro og mak selv kunne velge ut de han ville se nærmere på.

Ettersom første post i denne tråden ikke spesifiserte hva Lasse var egentlig var ute etter ("filmer fra Saltstraumen" er et vidt begrep), er det lettere å legge ut en oppskrift enn en mengde med linker til filer som kanskje ikke treffer helt.

Edit: Jeg ser at jeg har vært litt rask i dette svaret, så her kommer litt mer [ ;) ]

sitat:Det kan vel i tillegg være interessant for andre å få tilgang på disse filmene også

Oppskriften er den samme for andre også. Det som er interessant for en bruker er kanskje ikke like interessant for en annen og ved å bruke søkemotorer på nett finner hver og en det som passer seg for seg. [^]

sitat:Trodde dette forumet var her nettopp for å kunne bruke "sugerør" rett inn i kremen av fiskekunnskap og erfaring Det er da også Jørgen.. Her fikk Lasse (og jeg.. jeg visste ikke om video søket på google som Remy la ut) kunnskap om å søke frem underholdning. Veldig nær 100% av alle spørsmål som går på fiskekunnskap og erfaring blir besvart raskt her inne.

sitat:Hva er da vitsen med å være medlem her om man ikke kan spørre om slike ting?

[?][?][?] Ehm.... svar ble jo gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.