Gå til innhold
Fiskersiden

Sjekketriks og veiledning


LasseB
 Share

Recommended Posts

Hvordan i all verden kan man forvente ett seriøst svar på dette i ett sportsfiskeforum??

Sjekketriks er vel også veeeldig individuelt, det som funker for en funker ikke for en annen... Ville vel definitivt ikke anbafalt for alle å brukt de triksa jeg har brukt opp igjennom åra, enda mindre ville jeg anbefalt triksa til Trym!

Tipset er vel å være seg sjøl!

Uansett, om nå KIS skulle finne på å svare her... ICKE hør på ham!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasse, da.... :(

Traff min kone på et utested i Oslo, hva hun falt for er uvisst :) (kvinnfolk er snåle skapninger) men har fått tips om at det kan ha vært kombinasjonen av humor/være seg selv/vanlig folkeskikk/ være oppmerksom :)

Gode sjekketrix? I alle fall ikke fiskeprat :D Har ikke vært på sjekker'n på 22 år, så evt tips fra meg hadde sikkert vært utdatert de luxe :lol:

EDIT: Tipset om ICKE å motta sjekketrix av KIS'ern er vel det mest seriøse tipset du får på dette innlegget, Lasse!

Ta det som en mann :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da... kjenner den der. Føler med deg (ja jeg kan være terminator-rambo-macho og fortsatt vise følelser)

Min kjære samboer møtte jeg en sommerdag for noen år tilbake. Jeg var usedvanlig full på bortafor-bekken-vann og slokna i en busk (akk de herlige barndomsårene...). Etter det gikk det bare en vei. Så enten gjorde jeg noe jeg ikke husker (trolig) eller så syntes/synes hun bare synd på meg (mer trolig).

Største sjekketrikset er vel fortsatt et smil, komplimenter og ikke minst et interessert blikk. Titte dårlig skjult over litt tid og passe på å smile flaut når hun "ops" oppdaga det. skummelt effektivt. forstå det den som kan....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett, om nå KIS skulle finne på å svare her... ICKE hør på ham!

De var gull verd.

Men la oss holde oss til tråden her.

Skjønner godt du kan slite når dama ikke vil mer.

Jeg traff Merete i klasserommet av alle steder. Hun satt på første benk selvsagt.

Sjekketriks: Vær deg selv. Ikke noe annet. Å være "kunstig" funker aldri!

Hva hun falt for? I følge henne selv, fordi jeg var spennende! (Hva nå det måtte bety)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff kona i russetiden. Så da levde vi i sus og dus til slutten av mai, og siden har d bare gått en vei........Fredagskveld, jeg sitter foran pc'en og kona sover på sofaen ( også skylde hun på graviditenen......hah den e billige ) :lol:

Så herligt at kona allllllldddddri leser innleggene mine.

Hilsen tøffelhelt på syvende året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i all verden kan man forvente ett seriøst svar på dette i ett sportsfiskeforum?

fyttirakker`n

du e bare stokk dum

sportfiskere deler det meste...sef hører sånt med...ha litt barmhjertigehet me da :lol:

Enkelt: Dra på byn, utvalget er enormt - finn en som passer for deg, bli kjent, drikk deg eventuelt selvsikker, dra ho med hjem og do your thang. Våkne opp dagen derpå og ta det derfra :P

"gnag av deg armen mener du!???"

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var gull verd.

Men la oss holde oss til tråden her.

Skjønner godt du kan slite når dama ikke vil mer.

Jeg traff Merete i klasserommet av alle steder. Hun satt på første benk selvsagt.

Sjekketriks: Vær deg selv. Ikke noe annet. Å være "kunstig" funker aldri!

Hva hun falt for? I følge henne selv, fordi jeg var spennende! (Hva nå det måtte bety)

:lol:

forelska i lærer'n ååååååååååååå forelska i lærer'n ååååååååå....kremt

sorry lasse,skjønner du ikke har det bra men cheer up og dra deg ut blant folk,sitter du inne og sturer så blir det bare 100 ganger værre :P

ett godt forslag er ...FISKE FISKE FISKE! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thanx gutter, you're the best :D .

Mest har jeg lyst til å bare drite i alt og ingenting, skolen går dritt pga henne, alt jeg gjør er å tenke på henne, selv om jeg prøver å ikke gjøre det. Har prøvd alt mulig, og fiske etter smårøye på Fyresvatn er dritkjedelig nå. Livsgnisten har dabba av. Dere aner ikke hvor mange deppe-sanger jeg hører gjennom en dag for tida.

:lol::):PB)

Fra nå av kan det bare gå en vei; oppover og fremover. Livet kan ofte være kjipt. Stå på, denne stormen rir du av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deppesanger må du bare kutte ut! Spill noe med fart og trøkk i!

Neida, deppesanger hører med det. Godt å føle at man ikke er alene, at andre har hatt det like jævlig tidligere.

Ellers går det over Lasse, og du kommer sikkert til å få det på samme måte igjen. Det er sånn livet er, slikt man må gjennom. Men det var kanskje ikke det du ville høre?

Kom deg ut og fisk, ingenting klarner hodet som en god fisketur. Det var i hvert fall min beste medisin når jeg var i samme situasjon. Grisefylla er ikke (ICKE) en god ide. Ting blir bare verre av det.

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sympati herifra i allefall Lasse! er vel kanskje den værste følelesen vi har?

møtte kona gjennom felles interesser (hånball), men når det gjelder sjekketriks for å få deg ei på lengre sikt, funker kun det å være seg selv (med mindre du har seriøse sosiale problemer).

har kompiser som fortsatt springer rundt på byen for å finne seg dame, men det blir med korte forhold av en eller annen merkelig grunn. men det funker for noen

<_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.