Gå til innhold
Fiskersiden

Rekkeviks Bukta


westside
 Share

Recommended Posts

Ble visst en tur idag etter at Kenneth hadde sagt han ikke skulle ut pga. barnepass, og jeg var på byn igår. Men Kenneth sendte melding til meg dagen derpå om at det ble fisketur allikavel, så jeg måtte bare ignorere fyllesjuken å komme meg ut :P

Kort fortalt: 30 stangtimer og 8 fisk - 6 Torsk (største på 1,2 kg), 1 Knurr, 1 Rødspette (über pen i fargene).

Rekkeviks bukta har et bra potensiale med god dybde, Kenneth har tatt 2 Ulker der av anstendig størrelse og annet snadder før. Denne plassen må prøves ut mer i fremtiden, selv om bettet ikke var helt i slaget idag og det var langt mellom hver fisk.

3617_s.jpg

3618_s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin spette det der. Gratulerer.

Ser ut til å være en interessant plass, er det langt fra Sandefjord?

Mvh Oz

Nei er ikke lange biten, er 15 min kjøretur fra der jeg bor nå. Hvis man kommer fra Sandefjord og kjører mot Larvik gjennom Tjølling, så tar man til venstre i rundkjøringen før brua over Numedalslågen og vips så er man der etter noen hundre meter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den var knallfin i fargene og kunne ikke sett bedre ut, et prakteksemplar :) Glemte forresten å nevne den siste arten jeg fikk på stanga, en gedigen svane! DET var ikke fullt så artig :D

Endret av westside
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rødspette? JATAKK!!! pene fisken.....

virker som en plass der det bør brukes endel timer utover våren.

dagens tackle og agn var?

Glidene med bom fra Mustad, O-bomb søkke og sirkelkrok str. 1 + noen perler. Agnet med reke :) Har du et Rødspette problem på lik linje med mitt Skrubbe problem?

Har fått på svane jeg også, slett ikke moro Fuglen surra beina inn i snøret når den landa på vannet, rett etter at takkelet hadde tatt vannet. Heldigvis løsna'n av seg selv, slik at jeg slapp å håndtere flere kilo med illsint svane Dét er nemlig ingen spøk!

Min svane slapp heldigvis unna den også etter litt strabaser, den endte vel opp noen kutt fra sena men går nok bra den vil jeg tro :)

Endret av westside
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.