Gå til innhold
Fiskersiden

Tjjoohooo - endelig er isen gått, første tur i ettermiddag


Daggers
 Share

Recommended Posts

Endelig er isen gått på indre havn i Horten. Jeg har brisling i fryseren, nye kroker og mer optimisme enn det som godt er. I går startet jeg motoren for første gang siden jul, og det bare startet som en rakett. Gikk rent og pent som en klokke. I dag skal jeg endelig få kommet meg på sjøen igjen. Satser på et par gromme sjøørret. Dette blir rått, har lengta lenge nå..... <_<:(

kommer med rapport om mange og pene ørreter i kveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rapport fra dagens tur.

5 torsk, ingen sø. alle torskene fikk svømme videre da de er de siste 5 i oslofjorden. Hadde tatt en del fine bilder som jeg tenkte jeg skulle legge ut, men har allerede gitt opp. Har lastet de opp hos preus, og der kan de bli til de er gamle. Uansett, flott på sjøen, og gleder meg til påske (fri = fiske, etter at jeg har gjort ferdig innleveringsoppgave på skolen :-() .

og så noe jeg lurer på, startet på dypt vann med dyprigg og i overflata. Gikk etterhvert inn mot land. Da brukte jeg ikke riggen. hvor er det dere går etter sø på disse tider? Midtfjords eller langs land? Og bruker dere dyprigg på grunt vann, la oss si 3-6 meter? har liksom fått mest langs land

Endret av Daggers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.