Gå til innhold
Fiskersiden

Tur i mandalsområdet


ErikR
 Share

Recommended Posts

Ble en aldri så liten tur sammen med wiggy idag. Selvsagt var vi etter sjøørreten og jeg hadde som vanlig troen på at vi skulle dra en 2 kilos. sikten i vannet er ikke allverden for tiden og dette tror jeg ikke gjør fisket bedre enn det må være. i tillegg lå det mye skitt i sjøen noe som vanskeliggjorde effektiv fisking.

vi startet ved sjøsanden og dorget retning bankebroa. inegnting, bare dritt! tiden går og lite skjer. så da vi nærner oss bankebroa har jeg et lite hogg. ikke flere hogg her. grunnen er at det er badere her, ikke uvanlig at det er badere her sommerstid. litt mer uvanlig på våren.

men hva er dette? NAKNE JENTER!! Den lyse badedrakt faktoren slår i oss som lyn fra klar himmel... Det at vi kommer dorgende forbi ser ikke ut til å sjenere jentene, som åpenbart er russ.AIAIAI, dagen reddet;) Skulle gitt mye for å sett ansiktene våre da!!

vel.. etter den noe oppkvikkende hendelsen,. dorger vi videre innover. dritten i vannet ødelegger mye for oss og vi har bare små napp. etterhvert så begynner hoggene å komme litt hyppigere. forsiktig sjøørret. så med ett sitter det er hos meg. ganske liten. rett over minstemål. jeg tar denne fordi wobbleren er kroket i siden og den er skadet. ryan får en til som han "slipper" ut igjen, rett etterpå. så sitter det noe som er litt større, litt vrien å helt ta igjen hva er. minner om torsk. det er det ikke, men en slank og blank svelestøing. blir selvsagt sluppet ut igjen etter fotograsfering. Vi dorget som vanlig med rappala ooriginal wobblere og alle ble derfor tatt på det.

Fikk også en meget hyggelig telefon fra Espen Ørud da vi var utpå sjøen.

Det ble med disse fiskene. en ellers hyggelig og flott tur som vanlig. ikke en ky på himmlen, da bør man ikke klage! vi prøver oss på en tur om ikke alt for lenge.

Regner med at Wiggy legger inn bilder..Russejenter eller ei;)

Endret av ErikR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er bilder av sjø-ørreten vi får se. Men man blir jo aldri lei av å se bilder av SØ :lol:

Jeg er redd for det... Bilde av små sjøørretter kommer jo i hopetall for tiden :lol:, så jeg synes det er på tide med noen nakne russejenter. Det har det ikke vært her på aldri så lenge...

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FINE NAKNE RUSSEJENTER

Det var helt fantastisk, hvor mye mer kan jeg si :o

Vi fikk fisk også men disse to gjorde at fisketuren ble ekstra spesiell og i dag skal jeg huske for mange år fremover :lol:

Med det sagt, jeg skal prøve å tenke på noe annet, fangsten.......russejenter.....fangsten......f**n det er vanskelig.

Eriks første (uttrykket var det samme da vi traff jentene også!)

24042006195355NWIho99T5TQc.jpg

Det gikk en stund mellom Eriks sin og min første, men den kom til slutt og her er den i overflaten

24042006195355pg9379cvhl9w.jpg

Så fikk jeg en stygg fisk....en støing (stavet riktig?).......får håpe den blir finere til sommeren

24042006195355x2uh27hn1986.jpg

Og den siste av dagen.....

24042006195355Y1dVNV3bw6LM.jpg

NAKNE RUSSEJENTER.....kan du gjette om hva jeg skal drømme om i kveld........... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gabrielsen: jeg dro en på rett rundt kiloet på flue på lørdag. Stor børstemark. Flue fisker jeg bare med på natten helst og det er først nå at tempen på natta er slik at en stakkar (les: gutt med gitar hender) klarer å takle nattetempen..

har forresten vært veldig dårlig her sør, den siste tiden. vannet er utrolig lavt for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker buksene stramma seg litt rumpa gutter nårde nakne jentene viste seg. Når vel ikke du ErikR bortskjemt med slike ting :lol:

Gratulere med SØ, kan se ut som jeg kommer en tur ned til sørlandet til helgen og denne tråden gir jo et positivt yntrykk. Ser at graden nå ligger på en 6 i Arendal og da er det ikke så langt i fra perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.