Gå til innhold
Fiskersiden

Men i svarte da!!


Oz
 Share

Recommended Posts

PS: Det smakte med VIF-skalp i dag ja!

Fafo, du er så jæ*** medgangs du!! :)

Skjønner jeg forsåvidt godt, siden det er Brann som er "laget"...

Mtp Denne "sangen" vs andre, er det jo helt sykt at så mange har kjøpt makkverket at den klarer å klatre til topps på lista... Det er en hel****s reklamejingle for pokker!!! Folk ass, dumme som brød...

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er dummest. Den som kjøper singelen? Eller den som virkelig kjøper Grandiosa?

Heia bortelaget!!!

Ey watch your mouth ;):D Med tanke på Grandiosa da, fotballen lar vi ligge - selv om Sandefjord tapte mot Odd idag, Rofl!

Endret av westside
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ey watch your mouth :D :D Med tanke på Grandiosa da, fotballen lar vi ligge - selv om Sandefjord tapte mot Odd idag, Rofl!

Ehh sist jeg sjekka, betyde Rofl: Rolling on floor laughing, betyr det at du synest at det er bra et deres bysbarn fikk seg en på tygga ;):D

Og til informasjon, ligger Brann et HELT poeng foran Sandefjord :D:D ( Det kan jo endre seg fort :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjørs

Luker gullfisken lang vei av denne ja. Men at folk kjøper sangen istedet for pizzaen er muligens en skivebom. Om ikke folk kjøper begge deler, da kan vi diskutere om denne reklamen er noe av det beste Norge har lagd i denne sjangeren på mange, mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsomt så mye kultursnobberi det var her da... ;)

Grandiosa-sangen er jo festlig, har vært ringetonen på mobilen min en stund, like festlig hver gang "Respekt for Grandiosa" ljomer på bussen blant ukjente mennesker.

Og kødder du med Schnappi kødder du med meg! :P Det er jo verdens kuleste krokodille:

"Ich bin Schnapsi, das kleine Alkodil!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.