Gå til innhold
Fiskersiden

Noe Sjøørret nå ?


Daggad
 Share

Recommended Posts

Selv så har jeg ikke fått noen på en liten tur, men du verden det var liv i sjøen !

Med en gang jeg kom til fiskeplassen hoppet det en lekker ørret på ca 2 kg godt innom fluedistanse, men ikke søren om noe bet på fluene mine. Prøvde også med både sluk og sild men ingenting tok.

Ellers i fylket ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått en del SØ i år, men de er ikke skikkelig på hugget enda, men nå har det jo vert 16 grader her i bergensområdet et par dager :D I dag tenkte jeg skulle lage en pannekakerøre, ta med ungene til sjøen og se om jeg klarer å lure noen som er over kiloen ;)

Ps: Pannekakene er ikke agn, bare kos for ungene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått en del SØ i år, men de er ikke skikkelig på hugget enda, men nå har det jo vert 16 grader her i bergensområdet et par dager :D I dag tenkte jeg skulle lage en pannekakerøre, ta med ungene til sjøen og se om jeg klarer å lure noen som er over kiloen :)

Ps: Pannekakene er ikke agn, bare kos for ungene :lol:

Fikk uventet familiebesøk :huh: så det ble ikke noe tur :D Får ta meg en tur senere i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde store planer for dagen, men de gikk som tidligere skrevet, i vasken :huh:

Fikk meg 1.5 timers fiske fra kl 18.00 - 19.30 og fikk 3 sjøørett på ca 400 - 500 gram. To tosker på rundt 1.5 - 2 kilo.

Blir jo litt klisje, men jeg mistet en fin SØ på 1 kg + :D (Tok seg et splitthopp og stakk) :D

Her er noen bilder:

010520062037nwF1vy23t3qO3CeLnJ.JPG?2

010520062054Cny29sY5PBBm2T8o53.JPG?78

010520062056VLUozToQsJjjzVlFBx.JPG?24

010520062001b1Lv19zzfDHDgn9GI4.JPG?68

010520062014TyLrqVm79ouxiOkV2a.JPG?5

Alle fiskene svømmer rundt enda :D

Så SØ er i støtet også i Nordhordland :D

Ps: Fått veldig mye SØ på en sluk som heter Stripper!!! Kjøpte de i Danmark, og de er utrolig gode. Har vel 4 forsk. farger

Endret av truttakiller
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor prøvde du lykken i dag da Daggad??

Ble ikke noe fiske i dag.. :rolleyes: Men i går hoppet det en del fine fisker på Åsestranda.

Snakket med en ivrig fisker fra Vatne som fortalte at fisken også der inne hadde vært sen i år. Det ble også tatt en del i Valldalen hørte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var jo en grei fangst på den korte tiden det :blink: . hvike farger har du på dine strippere (ikke damer eller menn som stripper, men sluken)

flott med bilder, blir lissom en helt annen rapport da...

Kan ta og legge ut noen bilder av de, lettere det en å forklare det :D

Skal fikse det etter jobb i dag :)

Tror at det er et merke som heter Hansen Grei "stripper". Vet ikke om de selges i Norge i butikk, men kanskje på Norske nettbutikker :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.