Gå til innhold
Fiskersiden

Russejentene


MC85
 Share

Recommended Posts

Noen som ser på dette? Er ganske utrolig hvor berte det går an å bli...hehe. Har vært borti mye rart og snobbete mennesker, men disse tar kaka tror jeg :)

Regner med at serien er laget for å erte på seg distriktsnorge og forsterke "blærum" stempelet. (selv om de er fra asker) :):)

Men de er jo søte da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrer stort sett unna TV all together, sitter heller på nettet faktisk. TV går så tregt :)

Litt Simpson, Kongen av Queens, South Park, Joey, Seinfeld og My name is Earl blir det da tid til, men det er stort sett etter at jeg har lagt meg, dvs 22-01 alt ettersom.

Serier har jeg helt gitt opp, dukker opp for mye som gjør at jeg ikke henger med. Fulgte med på LOST en stund men ga det opp, mye bra fiske sene onsdagskvelder også innimellom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett noen russejenter på TV, men masse i virkeligheten. I gamle dager var det et like attraktivt bytte for meg som SØ er for meg nå, men nå bør jeg se men ikke røre :(

:P Den gangen var vi unge,vakre og attraktive. Nå er vi gamle skrukkete griser å knaptnokk bare OG B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett noen russejenter på TV, men masse i virkeligheten. I gamle dager var det et like attraktivt bytte for meg som SØ er for meg nå, men nå bør jeg se men ikke røre :P

Kjenner følelsen. Hvorfor tror du egentlig jeg tapte konkurransen??

;):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russejentene blir (nesten) like tett som Big Brother, styrer unna det meste av slike programmer.

Kvalitets serier som The Sopranos, 24, The Shield, Prison Break, Band of Brothers og X-files(*) derimot er noe av det beste som finnes på markede - og anbefales på det sterkeste :P

(*): Ok noe gammelt, men en god klassiker serie som er verdt å ha i DvD hyllen - evnt. på pcen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke veldig overraskende tipper jeg.... men jeg syns faktisk Russejentene er underholdene.

Tirsdager er blitt tv dagen. Først Russejentene, så Big Brother nå som det er så få igjen går det ann å se på det også. Ragger er kul! haha

Så CSI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ragger ruler! :P Og med tanke på hvor populært BB er i Sverige er jeg overlykkelig over at flotte, gjennomsnittlige nordmenn som Ragger og Carina representerer oss overfor svenskene.

Jeg føler meg til en forandring ganske oppegående når jeg ser på BB, Top Model o.l., besnærende hvilke bekymringer som opptar de.

Prinsessen og professoren hadde jeg store forventninger til, men det ble jo bare en typisk lavkostnads-TV3-søpleproduksjon.

Apropos russetiden så er det jo litt trist at mange av de tror at dette er den morsomste tida i livet deres...de skulle bare visst at det venter minst 5 år med sammengende russetid om de begynner på NTNU Gløshaugen etterpå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi snakker om russejenter. Da jeg var og fisket på Helleneset for 2 dager siden kom det 3 jenter og lurte på om det var ok at de badet mens jeg fisket. Jeg sa selvsagt at det ikke gjorde noe. Ok, sa de og flekket av seg klærne og stupte uti! Selvsagt uten en tråd på kroppen. :P;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kanskje litt strengt å sette warning på Svein...men det er da ICKE! for mye forlangt at man tar naturbilder på fisketur hvis det skulle dukke opp fine motiver!

Kanskje Hunter er for gammel til å skjønne hva vi mener? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, men... selv DU med din alder må ha hatt tid nok til å finne frem kamera før de kom opp igjen av vannet...

Dette vitner om dårlig kameratskap fra din side.... at du ikke vil dele slikt med oss på annen måte enn at du forteller om det.

Eller vent litt.... kan dette ha vært samme turen som du faktisk fikk STOR fisk også??? og når turen var over så endte den med at vekkerklokka ringte og du gne søvnen ut av øynene og tørket sikkel av haka og stod opp???

Her må jeg hengi meg til å bli like skeptisk som ThorEH.... INGEN bilder?? nei da tror vi ikke på deg!

hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg må vedgå at det ikke styrker kameratskapet. Men jeg ble helt satt ut. Og kameraet lå i lommen på flytedressen så det er ingen god unnskyldning.

PLEASE FORGIVE ME. Det skal aldri skje igjen. :D

Ble dressen plutselig trang :D slik at du ikke fikk det opp Hunter :lol: Kameraet altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan laste ned sangen gratis fra tvn.no og betale 20 kroner for å få den som ringelyd på telefonen.

På tide å bytte ut "Respekt for Grandiosa" sms??

tvn.no? Hvilken sang? Posta du i riktig tråd? Fant ikke noe interessant på tvn.no...riktig adresse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er like fjernt for meg å kalle noen som liker musikk av søte jenter forstyrret, som å ta med meg fluestang til Frankrike etter karpe.

:)

(jeg hadde jo kastet stein i glasshus med min Britney fetisj om jeg hadde uglesett deg nå sms...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir mindre og mindre tv-titting, men på mandag så jeg på "Vrak bilen" eller noe lignende på TV2 Zebra (tror det startet 21.25). Jeg lo så jeg sklei ut av sofaen.... bør ses en gang, f.eks. på mandag.... :D

Stor underholdning, med konge programleder. Det eneste jeg beklager er at jeg tror at det har gått noen ganger tidligere, og de får jeg ikke sett....

Når det gjelder Russejentene og BB, så tror jeg det er få program som noensinne har gått på TV'en (inkludert finsk fjernsynsteater) som jeg har styrt så langt unna - det eneste er vel at det er nakne damer på BB (men har du først sett de så har du vel sett de). Og hvis du lurer på hvordan jeg vet det, så var det fordi Svenske knugen hadde ett innlegg mot dette, og da viste de klipp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.