Gå til innhold
Fiskersiden

Bag/sekk til kystmeite...


Rønsingen
 Share

Recommended Posts

  • 2 months later...

26-458_l.jpg

Denne har jeg og flere andre i Trondheim kjøpt.

Fra Biltemas nettside:

Av vanntett PVC 600D. Vesken har glidelåsutstyrte rom, hvorav 3 inneholder 4 store og 2 små agnskuffer av plast. Skuffene har avtakbare skillevegger. I øvrige rom er det nettlommer og rom med plass for diverse fiskeutstyr. Også lomme for mobiltelefonen. På oversiden av vesken er det en stropp som enkelt holder f.eks. regnklærne på plass. Vesken er utstyrt med bærehåndtak og kraftig skulderrem med polstring. Farge: Kakigrønn.

Er det noen som vet om noen Biltemabutikker som har ekstrasett med esker til salgs? Den på Alnabru har bare bagger med tre (og ikke fire) esker i, men jeg trenger jo ikke enda en bag - bare flere esker så jeg kan variere innholdet.

Er det evt noen som har slik bag (med esker) som de ikke bruker lengre som jeg kan få kjøpt billig?

Endret av Gabrielsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om noen Biltemabutikker som har ekstrasett med esker til salgs? Den på Alnabru har bare bagger med tre (og ikke fire) esker i, men jeg trenger jo ikke enda en bag - bare flere esker så jeg kan variere innholdet.

Er det evt noen som har slik bag (med esker) som de ikke bruker lengre som jeg kan få kjøpt billig?

Ser ikke ut som om Biltema fører bokser som passer lengre, men fortvil ikke: :blush:

Du får kjøpt bokser på Clas Ohlson som passer til veska, samt at de fleste produsenter av fiskebokser har modeller som passer. Disse er imidlertid dyrere. Har vel ca 30 slike bokser med alt av sluker, bly, wobblere, spinnere, pilker, dupper og andre saker som jeg putter inn etter behov. Finnes både med rom på langs og tvers. Synes den fra Clas er bra da den har to klipslåser, nøyaktig samme boks får du også fra ABU Garcia.

Lurer på om det er denne som har rom på langs:

Art nr 31-946 Sortimentsskuff for utstyrsboks kr 34

De har også denne boksen som er fin til båtfiske, boksene passer også i Biltemaveska. Rom på tvers:

31-946 Fiskeutstyrsboks med fire løstagbare sortimentsskuffer. Skuffene har justerbare innlegg, 4-24 rom. Gummibelagt håndtak. Kan veggmonteres. Størr. (bxdxh) 31x19x23,5 cm. Kr 179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.