Gå til innhold
Fiskersiden

Jeg er forelska!


Gjest Tobbi
 Share

Recommended Posts

Fikk du prøvd S3 serien når du var i gang??

Har en 10' #7 på vei i posten nå som jeg er veldig spent på å prøve :P

Håper den kommer til jeg åpner sesongen på lørdag...

aiaiai, det blir herlig dere!! 15timers fiskeøkt, sove i den lille bilen i gammel sovepose, drikke kald kaffe fordi gassboksen er tom, kasteteknikken er rusten som en russisk tråler og allikevel være like blid som den berømte lerka fordi endelig er sesongen i gang igjen :lol::lol:

Mvh

Prøvde denne på demoen i Stavanger.

Helt greit, typisk amerikansk, ganske bunnstivt og toppaksjonert, ikke noe speystang men fin overhodet.

G2 passer nok bedre underhånds, dypere og rundere, men fytti da, denne ble jo knust av precision serien på tross av en fot kortere :rolleyes:

Min konklusjon: Scott stenger er sagnomsuste og skuffende sett forhold til pris til mitt bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. Hadde håpet at 10foteren var litt dypere enn 9', og at det gikk an å speye med den :rolleyes:

Vi får prøve uansett, hvis den ikke passer meg, ser du den nok under selges :lol: eller byttes med en G3 :D

Mvh

Må ikke nevne pupp på en manns dominert forum da vel. :P:lol:

Kjøp stangen sier nå eg. Bedre at du har slik sunn hobby enn at du henger på pub og drikker vekk penger. Si at stangen koster litt men da får du mer fisk og dermed sparer på å måtte kjøpe fisk i butikken. :D

Den siste der er vel drøy... Jeg har ihvertfall en VELDIG høy kilopris på laks og SØ hvis du regner med fiskedøgn + utstyr +++ :D

Men for all del ; det er lov til å prøve seg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskefritid

Min konklusjon: Scott stenger er sagnomsuste og skuffende sett forhold til pris til mitt bruk.

Det kommer vel an på kasteren det da, hvem som liker hva..

Men selvfølgelig, hadde Scott stanga hatt samme pris som Precision, hadde den ligget i bilen allerede.

Fikk ikke prøvd S3 , det var viktigere at de som hadde møtt frem som "kunder" fikk teste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel an på kasteren det da, hvem som liker hva..

V2 har jeg eid, samt SAS nå A2, hadde større forventinger til de dyrere seriene E, S og G.

I skrivende stund tror jeg at jeg lyger

:lol:

Mener å huske at det var E2 som var så fryktelig bunnstiv, beklager hvis jeg blander kortene her.

Jeg tror nemlig 99% sikkert at jeg gjør det!! Sorry

Altfor mange stenger på den brygga

Tohåndsserien var meget, meget bra!!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun prøvd en STS 7'er, og den var brillefin til både OH og spey..

Fikk en god pris på Ebay, så jeg tenkte det var verdt å kjøpe den uprøvd. Er ganske sikker på å få dekket det den koster ved evt videresalg...

Håper bare ikke tullen tar den :D men de har vært greie med meg så langt. De åpner bare billige pakker fra US, de dyre sklir igjennom :D

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Her synes jeg Fiskersiden.no bør komme på banen med en guide til hvordan man lurer unna fiskeutstyr, hvilke unskyldinger er gode i 2006, hva bør man gi kona hvis man nettopp har kjøpt fiskeutstyr til x-antall tusen og glemmer bursdagspresang til henne

Du kan sikkert få låne en knekt stang av noen, ta på et skikkelig trist tryne :D og hulkende gå inn til kona for å vise frem den ødelagte stangen. Nesten garantert at du får kjøpe ny...... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.