Gå til innhold
Fiskersiden

Min første tur til Dynovika.


pikewallis
 Share

Recommended Posts

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hadde du klart å komme med skikkelig bilde med refferanser hadde nok gjettingen blitt mere nøyaktig Walle...

:P

Bilde er bra, men rævva.... Med det mener jeg : Kult bilde, men som tidligere nevt; umulig å si noe om fisken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi forslag fra 3 til 8,5 kg mm ikke dårlig og vi/dere kaller oss/dere selv fiskere.

Ikke rart det er mye skrøner i fiske norge, når avstanden er så stor.

Så hvis du er blind - så kan du ihvertfall ikke kalle deg fisker......

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt i betraktning at den er tatt i Dyno-vika, så er det faktisk ikke helt usannsynlig :lol::D

Men nå synes jeg faktisk at unge Woldemort burde få ut den berømte finger'n, og komme med faktaopplysninger i saken :P

woldermort,waldemar,blondi,caddis,sjøørretkongen mm kjært barn skal snart spille golf og har derfor ikke tid før i kveld. Punktum finale. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

woldermort,waldemar,blondi,caddis,sjøørretkongen mm kjært barn skal snart spille golf og har derfor ikke tid før i kveld. Punktum finale. :D

Homo Hockey.....ærlig talt Erik!

Er det dårligste argumentet jeg har lest på lang tid ......

Endret av asmund aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det sies at jeg er like ram på golf som jeg er til å fiske så får jo hver og en definere ut i fra det hvor go jeg er til å golfe. :lol:

da er det vel ikke mye å skryte av og desto bedre grunn til å holde kjærringer, bikkjer, biler og alt annet unna der du spiller. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.