Gå til innhold
Fiskersiden

Tippetråd-VM


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Spennende kamper idag. Både England og Sverige er store favoritter i sine kamper, men ingen av dem imponerte i åpningskampen. Kan ParaguayellerTrinidad&T gi en skrell idag?

Og Ecuador imponerte mot Polen, men skal idag spille mot Costa Rica, som spillte en god angrepskamp mot Tyskland og spillte 4-2 mot dem på åpningen... spennende :)

Og jeg begynner med et frekkt dobbeltsystem på disse tre resultatene:

England-Trinidad H

Sverige-Paraguay B

Ecuador-Costa R B

Innsats 100 mulig gevinst 850

Costa Rica leder til pause og vinner-odds 8.5 innsats 50

England leder til pause og vinner-innsats 100 odds 1.5

Hmm, merkelig stille det var fra deg. Du bruker jo å komme med en oppdatert tippestatus etter endt fotballkveld....

Men det skal nå sies at England skuffer, Sverige er skikkelig ineffektive og kan kjapt gå på en et-måls-smell, og Ecuador har vel overrasket de fleste!

Lykke til i kveld da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 kamper idag som vi tippere ikke skal være så alt for sikre på, idag kan VM's virkelig store smell komme.

Portugal-Iran er i de fleste øyne en klar H, det tror jeg også, men Iran har mye mer inne enn det de klarte å vise i sist kamp, der de fikk inn en mot mexico, og portugal imponerte ikke stort mot angola, en H under tvil.

Tsjekkia-Ghana er en kamp som på papiret er walkover for Tsjekkia, men Ghana har ikke så dårlig lag og kan overraske noen og en hver, men jeg tror Tsjekkia stiller skjerpa til kamp og tar en rolig seier.

Italia-Usa, kanskje den mest usikre idag, men jeg ser ikke helt USA sine muligheter med kun to spillere på banen. Donovan og Reyna må nok ha maksimal utteling om det skal bli skikkelig kamp.

Det som kan være et kjennetegn ved dagens kamper tror jeg kan være at Portugal og Italia vil slite lenge før de får mål, og det skal mye til om motstanderne ikke kommer til en ordentlig målsjanse, men det kan fort bli tre H'er idag :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er å ha flere bookies, da oddsen kan variere endel på spillene.

Jeg ønsker ikke å reklamere direkte for noen her, så jeg anbefaler heller at du titter litt rundt :)

Satte et LIVE spill i pausen nå, da jeg synes Portugal imponerer, har vært cm unna scoring 2 ganger nå og flere gode nagrep. 70kr, odds 1.5

EDIT: Og det gikk jo fint, hadde 2 singel spill på Portugal kampen, innsats 100 gevinst 160-fin underholdning :-)

EDIT:Tsjekkia redusert til 10mann, Ghana bommet straffe. Sjanser på at Ghana holder ut kampen og setter 200 til 1.55 i odds.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.