Gå til innhold
Fiskersiden

Tippetråd-VM


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

NJa, når den spilleren heter Essien og spiller på Chelsea spørs det :rolleyes:

Men det blir uansett en spennende kamp tenker jeg, jeg gleder meg ihvertfall!

Nå har vel strengt tatt ikke Essien som har vært Ghanas beste spiller i VM, men Appiah !

Klart de blir svekket av at Essien mangler, men tviler på at han hadde gjort noen forskjell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter 50kr på Spania til 2.35 i odds for underholdningens del.

Ser ut til å gå greit det, iskald straffe av Villa.

Ellers i VM har det vel ikke skjedd de store bombene i det siste, England, Tyskland, Portugal, Italia, Argentina, Brasil, Ukraina videre. Litt overraskende at Argentina måtte inn i ekstraomganger og at Sveits ikke klarte å score på ei eneste straffe. Ellers syns jeg Tyskland er det laget som virker sterkest for øyeblikket. Selv om de amerikanske lagene blir å regne med de også. Tror nok Italia blir for svake. Blir artig å se England fremover, de klarer seg ikke med kun 1 mål pr. kamp fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter 50kr på Spania til 2.35 i odds for underholdningens del.

De gikk filleveien i alle fall...

Hadde håpet på Spania jeg og, et ungt og spennende lag. Desverre tydeligvis litt for ungt, ikke rutinerte nok og ble lurt trill rundt av Frankrike ved et par anledninger.

Brasil - Frankrike blir en fin en! Spørs om Frankrike klarer å lure Brasilianerne...

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, så skuffende av Spania, etter det tidvis strålende spillet innledningsvis :rolleyes:

Ser ikke vekk fra at Essien kunne gjort en reell forskjell, men Ghana falt først og fremst for typisk afrikansk slurv i forsvar. Grisespillet i begynnelsen av kampen kledde dem heller ikke, og de mistet en del sympati hos meg der, mens de spilte ball-i-hatt med Brasil i store deler av resten av første omgang; stiller fremdeles store spørsmålstegn til forsvarsspillet til Brasil. De slipper riktignok sjelden inn mål, men i den grad flaks gjør seg gjeldende i fotball, kan mye skrives på den kontoen, etter min mening. Artisteriet fremover lar også vente på seg. Nei, Brasil har skuffet meg stort. Nå venter et statisk Frankrike i neste kamp og muligens England i semien, pga karantene til Portugal. Kan se ut som det blir en "enkel" ferd for Brasil til finalen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble imponert over Frankrike idag egentlig, trodde Spania skulle ta dem. Tror ikke Brasil får det lett der, Frankrike har et helt annet forsvar enn Ghana.... offensivt (ser man bort fra skuddene) var Ghana helt på høyde med Brasil.

Merkelig å se hvodan Adriano/Ronaldo gjør Ronaldinho usynlig... i Barcelona har han Eto som går på løp etter løp å sende pasninger til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig å se hvodan Adriano/Ronaldo gjør Ronaldinho usynlig... i Barcelona har han Eto som går på løp etter løp å sende pasninger til.

Mhm, enig der, men er ikke lett å spille gjennombruddspasninger til aspikk og ruslebiffen som stort sett står på samme sted og vil ha ballen i beina, riktignok scoret de på gjennombrudd mot Ghana, men Kaka skal vel også ta en del av skylden for at Ronaldinho blir helt borte, blir spennende å følge innspurten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

150kr England oss 2.1

150kr France odds 4.8

Eyh, grei gevinst der :(

Nå er laget "mitt" i semi`n, Zidane var STOR i dag :lol:

Til alle dere Brasilfans: Dette var sinnsykt fortjent, Brasil kom aldri helt i gang og får heldigvis svi for det :lol:

Nå er jeg så sinnsykt høyt oppe, herlig når du holder med underdogen og den vinner, at det er Henry som scorer gjør det bare enda bedre.

Arsenal og France for ever ! :):D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippa idag jeg også, sammen med en kamerat hadde vi u på england og tippa på de brasialianske ruslebiffene, tragisk, nå får man bare håpe på Tyskland, også litt merkverdig med bare europeiske lag, portugal, frankrike og italia, håpe på tyskland vs portugal i finalen, italia og frankrike er noen klyser til noen fotballag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippa idag jeg også, sammen med en kamerat hadde vi u på england og tippa på de brasialianske ruslebiffene, tragisk, nå får man bare håpe på Tyskland, også litt merkverdig med bare europeiske lag, portugal, frankrike og italia, håpe på tyskland vs portugal i finalen, italia og frankrike er noen klyser til noen fotballag:)

Eh, Frankrike noen klyser ?

Neppe, med en Christiano Ronaldo for Portugal, som begynner og grine hvis han blir bytta ut uten å ha scoret, og Deco som ikke skjønner hvorfor han før rødt kort når han står med ballen i henda i 10 sekunder når Nederland har friskpark, av de som er igjen er det Italia og Portugal som er klysete !

Maxi Rodrigez på Argentina klikka jo når Argentina røk ut, får håpe han får karatene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre er Portugal og Frankrike i samme semi'en, dvs bare et lag som er noe å se på, kommer til finalen.

Egentlig er vm over for min del da både Brasil og Argentina er ute, æsj... :D

Maskinfotball(Tyskland) mot frisørfotball(Italia) i den andre semi'en blir nok en trist afære, da blir det nok fiske en eller annen plass i steden.

Verst av alt er vel at vm'tippinga gikk "rett vest" for å si det pent :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre er Portugal og Frankrike i samme semi'en, dvs bare et lag som er noe å se på, kommer til finalen.

Egentlig er vm over for min del da både Brasil og Argentina er ute, æsj... :D

Maskinfotball(Tyskland) mot frisørfotball(Italia) i den andre semi'en blir nok en trist afære, da blir det nok fiske en eller annen plass i steden.

Verst av alt er vel at vm'tippinga gikk "rett vest" for å si det pent :D

Du kan vel ikke mene at Tyskland har spilt dårlig fotball i dette VM? Er enig i at de har spilt kjedelig i tidligere turneringer, men de har levert jevnt over morsom fotball dette VM.

Italia er en gjeng med primadonnaer :D

Endret av Tommy Vik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.