Gå til innhold
Fiskersiden

Tippetråd-VM


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det gikk greit det KIS.

Summere de to siste dagene som har skjedd uten de største overraskelsen.

Portugal slår Mexico 2-1 uten å overbevise, men da mexico ikke scorer på straffe og samtidig får rødt kort blir det enkelt for Portugal.

Iran-Angola 1-1, et helt greit resultat som kunne ha vippa begge veier, ikke direkte overraskende resultat for meg.

Argentina-Nederland 0-0, Nederland viser at de nesten ikke er noen ting uten Robben, Argentina forsvarte seg greit og vinner gruppa, uten å imponere med "b-laget".

CIV- S & M 3-2, overraskende at CIV ligger under 2-0 da jeg trodde dette skulle bli en enkel kamp for CIV, men allikevel artig med mange mål. Noe overraskende med 3 mål uten Drogba.

Idag:

Italia-Tsjekkia 2-0, Italia har spart utrolig med krefter til sluttspillet, hvis de ikke er bedre da. Jeg tror Italia kan komme langt ettersom de har den evnen til å score først og gode til å forsvare ledelsen, samtidig som de klarer å få motstanderne til å se rødt. 2-0 mot Tsjekkia er imponerende selv om Tsjekkia med 9 utespillere presset meget aggresivt.

Ghana-Usa 2-1, ikke overraskende så vinner Ghana og sikrer seg avansement, overraskelse i gruppa, men var opplagt ettersom Tsjekkia tapte mot Ghana, artig :)

Brasil-Japan 4-1, Japan tok overraskende ledelsen, men Brasil virket sterke idag, og det var også artig med 2 mål av ruslebiffen, supert.

Australia-Kroatia 2-2, en underholdende kamp som hadde alt mulig, satt i godstolen og håpte på australsk avansement, noe som jeg fikk:), uavgjort, var vel ikke VM's største bombe det heller akkurat.

Endret av Balthasar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper ikke for spenn, men tippet både England og Portugal som vinnere i dag. Tror Portugal slår England i kvarten også. Kvarten mellom Tyskland og Argentina blir også en thriller.

Ellers bør Italia slå Australia, kampen mellom Sveita og Ukraina blir mer åpen. Brasil slår Ghana og Spania slår Frankrike slik de har spilt hittil, men den kampen er også ganske åpen. Sånn jeg ser det er det fort 4-5 lag som kan vinne hele greia. Gjelder å ha dagen (og motstanderen må ikke ha det), flaksen og ikke minst en snill dommer samt linjemenn. Det siste kan nemlig fort avgjøre en jevn kamp. Synd, men sant. Husk bare sist VM.

Endret av cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,28 på Brasil er latterlig lavt synes jeg. Lurer på om NT legger seg på 1,25 da; de gir sjelden og aldri bedre odds enn internasjonale bookies på storkamper.

Jeg tror Ghana scorer minst 2 mål på det nonchalante og relativt svake forsvaret til Brasil. Om det evt. holder til å unngå tap, er en annen sak. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.