Gå til innhold
Fiskersiden

Ny bukpers


Ginny
 Share

Recommended Posts

Hadde gjennom fjoråret noen forsøk og som mål å knekke 2.5 kg grensen for vederbuk. I går kveld falt ting på plass, 2670 deilige gram fordelt på 50,5 cm til kløfta og 54 cm til tupp, en skikkelig kubbe. CB, krokene jeg fikk for å teste funket de! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnekortet mitt var fullt, men Jørgen har sendt noen bilder til TO så det blir vel lagt ut der etterhvert. Fisken tok på Scopex boosted loff og Alien Mais uten at jeg tror det var den direkte suksessfaktoren...

Glad er jeg dog :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med svær vederbuk!

8.plass på storfisklista: http://avkrokenfiske.com/downloads/50vederbuk.htm

:)

Hahahaha! Takker for dagens lattis. Jeg kikket innom på buklisten og kom til å trykke på bildelinken på buk nr to på listen. Heeelt uforberedt på det som dukket opp fikk jeg meg en god støkk og så en enda bedre lattis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for gratulasjoner! Virker som stedet er litt prøv og se hva som skjer? Har fått stor buk her på morgenen, mitt på natta, tidlig morgen og midt på dagen...Ellers er fisken stort sett takknemlig samme hva du serverer, på plassen er småfisk som ål, mort til tider svært plagsomt og vil ofte avgjøre agnvalg. Plassen har det jeg vet levert fire fisk over 2,5 i år så det virker som bukfisket i Sarpsborg er på vei opp. hørte ryker om at det satt 10 ivrige specimenjegere inkl polakker der i går, så noe fiskepress er det jo! blir spennende å følge med om det blir noe mer der, lemp på med rapporter gutta!

Skitt fiske og en god sommer til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.