Gå til innhold
Fiskersiden

Mitt verste mareritt.......?!


Tequila
 Share

Recommended Posts

Mormor og morfar er tilbake fra utlandet og har kjøpt fotball trøyer i gave til min sønn.

Det viser seg at de har kjøpt m.. u..... drakt, :) og jeg har rett og slett problem med å takle at det kommer inn i mitt hus. Kall meg barnslig, idiot, halvsprø osv, men jeg takler det rett og slett ikke. Har aldri kunnet fordra det laget (sterke følelser).

Dette her er n'te gangen at noen tror at det er det laget min sønn og jeg holder med. Hvodan kan noen blande bermen fra mu med gullguttene fra Liverpool FC er over min forstand.

Noen tips til hva jeg bør gjøre. Har tenkt på mye drastisk og spurte også om de ikke hadde noen andre som også fortjente en drakt i gave, men......... Får vel ta imot den, pakke den godt inn, og slenge den i kjelleren? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har det samme problemet når det gjelder et hånkle til min nevø. Han har fått et Man U gru og gru hånkle av sine bestforelder..

Det jeg skal gjøre er å kjøpe et Liverpool hånkle og masse snop, som han får hvis han garanteter å bruke Liverpool og gjemme bort Man U grøss og gru hånkle. Snop er et meget godt forhandlingsgrunnlag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke kjøpe svart fargemiddel for farging av klær + fixsalt i butikken? - Ojsan, gutter, draktene deres havnet ved en feiltakelse i vaskemaskinen når jeg skulle farge olabuksene mine.......

Bruker du svart farge nemlig, så blir alle merker og logoer helt svarte også. Believe me... vi forsøkte å farge kursskjortene våre...

Neida, la dem få beholde sine United-drakter. De kan jo ikke være enig med deg hele livet, eller? Fotball er fotball, fiske er fiske... og det kan vel ikke være tvil om hva som er mest alvorlig og minst alvorlig...?

Jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Manure" er ikke akkurat favorittlaget mitt i England heller (Go Rovers!), men for å prøve å se det positive i det; han fikk i hvert fall ikke en basketdrakt eller håndballdrakt...

"Idrett, det er det de driver med, de som ikke kan spille fotball"

-Rune Bratseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Manure" er ikke akkurat favorittlaget mitt i England heller (Go Rovers!), men for å prøve å se det positive i det; han fikk i hvert fall ikke en basketdrakt eller håndballdrakt...

"Idrett, det er det de driver med, de som ikke kan spille fotball"

-Rune Bratseth

Her er det så sterke følelser at jeg heller ville gitt han en ballett kjole enn mu drakt.....

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besteforeldrene ville det nok så godt for poden at de ville han skulle ha drakt fra et topplag. Er jo ikke vanskelig å forstå det. Når jeg gir bort gaver til noen jeg har et godt forhold til så vil jeg jo at de skal få noe som er bra. Jeg hadde jo ikke gitt bort en "Esso-stang" til nevøen min om han skulle begynne å fiske, men snarere gitt han noe skikkelig som kunne inspirere - dere skjønner nok sammenligningen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besteforeldrene ville det nok så godt for poden at de ville han skulle ha drakt fra et topplag. Er jo ikke vanskelig å forstå det. Når jeg gir bort gaver til noen jeg har et godt forhold til så vil jeg jo at de skal få noe som er bra. Jeg hadde jo ikke gitt bort en "Esso-stang" til nevøen min om han skulle begynne å fiske, men snarere gitt han noe skikkelig som kunne inspirere - dere skjønner nok sammenligningen ;-)

Ja, så Esso-stang og manure er det samme.... :)

That was a good one.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrenene dine tenkte riktig. De kjøpte vinnerlagets drakter. Korfor skulle de kjøpt noe annet? :D

:)

Og intelligensen er på nivå med Rooney's? (litt under beltestedet og ikke alvorlig ment).... Bare på den setningen så hadde du minst 3 feil... se om du finner de. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyslektiker faktisk. ;)

Det var ikke det jeg tenkte på.......dysleksi har ingenting med intelligens å gjøre!

Foreldrenene dine tenkte riktig. De kjøpte vinnerlagets drakter. Korfor skulle de kjøpt noe annet? :blush:

:D

Mormor og morfar er far og mor til? Og jeg alias Pondus og Tequila er?

Tenkte riktig.... ja, ja.

Vinnerlag? Den forsto jeg ikke. Liverpool er som kjent Englands mestvinnende lag gjennom tidene...?!

Kofor skulle de kjøpe noe annet... hvorfor ikke - det å kjøpe med søppel fra utlandet er vel ingen god gave..... :D

(dette er ikke alvorlig ment - bare litt morsomt i sommervarmen - nå har det bikket 30 grader på kontoret).

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svogeren min fekk streng beskjed om å kjøpe Liverpooldrakt til dattera mi når han var i England for litt siden. Skuffelsen var enorm når han kom heim med Borussia Dortmund drakt. Den var på tilbud, sa han :blink::blink: Forstår godt skuffelsen din. Nei du er ikke gal, har bare usedvanlig god peiling på fotball :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.