Gå til innhold
Fiskersiden

21.00 Haisommer på NRK1


Recommended Posts

Fisk på 3 tonn på flue! Da snakker vi !!! :D

Må vel nesten gå opp noen snøreklasser da?

Og huske fortom! Surt om man har fightet ferdig 3-tonns-haien også ryker sena inne ved båten fordi fortommen er svekket i kampens hete.

derfor er det viktig med håv, gjerne typen teleskophåv med knuteløst nett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SYns enern er den desidert beste.

Skulle ønske at det kom en ny skikkelig bra type haisommerfilm. Det hadde vært noe. Med dagens teknologi!

Men film bør jo ikke bli bra for det. Så shark attack at spring break for en stund siden, og fy den var dårlig. Ble laget i 2005!

Deep blue sea syns jeg er midt på treet men ingen høydare.

Noen som vet om noen flere filmer der hai er tema?

Litt off topic men det går vel bra allikevel på denne tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så shark attack at spring break for en stund siden, og fy den var dårlig. Ble laget i 2005!

HÆ?????

Det var jo mye bikini damer der da.... men er litt enig at det kunne vært flere.

Ingen overraskelser i den filmen, men bedre enn Tour De France.

:angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haifilmer ja! Jeg gjentar meg selv i det uendelige, "Shark Attack"filmene er verdens beste filmer. By far!

Eller... Det gjelder i alle fall treern, "Shark Attack 3: Megalodon". Den filmen er altså så hinsides alt av fornuft og god folkeskikk at det ikke er grenser. MÅ ses, helt alvorlig! Det er filmen som klarte å levere denne lille røveren av en replikk: (Dette er kvelden før helten og heltinnen skal ut og drepe den store haien, alt er klappet og klart...) "I`m really tired, but I`m also really wired. What do you say I take you home and eat you pussy?" Bang, smack, rett til pulings.... Og dette er faktisk Ikke en mykporr film, men haifilm.

Eneren har forresten Casper Van Dien i hovedrollen. Dere husker kanskje den ariske våte drømmen som hadde hovedrollen i SF filmen "Starship Troopers"?

Her har du dem altså, eneren og toeren er helt greie, treeren er en sjelden perle i filmverdenen.

Shark Attack

Shark Attack II

Shark Attack III: Megalodon

Nå fikk jeg kjempelyst til å se dem igjen faktisk...

Av andre filmer med fisk og pupper, har man jo "Frankenfish". Her er det snakk om en eller annen psyko genetisk krysning mellom Snakehead og giftslange eller noe i den duren. Knallfilm!

Mvh Oz

Endret av Oz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har sett ene... hvor får man tak i dem da?

Var det ikveld Jaws 3 gikk? Jaws filmene ble jo dårligere etterhvert. En`?ern er genial, 2èrn er også bra (haha Trym :) ) mens det gikk raskt nedover etter det. De 2 første hadde i stor grad samme skuespillerne, miljøet og stemningen-noe de ikke maktet å videreføre i 3èrn-som jo forøvrig foregår i et "Sea World" . Filmen er dog ikke helt uten fine øyeblikk, jeg nevner bla de ultra-macho kommentarene til den engelske hai-helten og de dødkule delfinene.... :P:D :D

I 4èrn er det bare sorgen og hele filmen burde blitt slettet fra historien spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deep Blue Sea ja, skikkelig dårlig egentlig, om ikke for annet så fordi haiene endrer størelse fra hver gang en ser dem på skjermen...

Liker du ikke at fiskene endrer størrelse? Hmmm... Da kommer du nok ikke til å like Shark attack filmene... Der går det fra plasthai man rister i, til død fisk inne ved land, til stockphotos av diger hvithai langt til sjøs (skal egentlig være inne på grunna), til ekstremt dårlige special effects lagde haier. Man må bare nyte det!

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 linken går rett til 2 linken :)

Ikke glem "The Beast" som er filmatiseringen av en Peter Benchley bok. (Mannen som skrev "JAWS" )

Latterlig dårlig men allikevel verdt tiden. Det dreier seg tross alt delvis om hai.

Delvis om hai... ? Da har de gått LANGT fra boka i filmen ihvertfall. Den handler nemlig KUN om blekksprut! Nærmere bestemt en : Architeuthis dux

PS: boka kan enbefales på det varmeste! En av de beste jeg har lest

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.