Gå til innhold
Fiskersiden

Bygdø 25.06.07


erik
 Share

Recommended Posts

Jeg satte vekkingen på 03.00 i dag, men klarte først å få liket ut av loppekassa 18 minutter senere. Etter litt frokost og tilhørende sykkeltur ut på Bygdø begynte jeg å fiske 04.45. Til å begynne med var det helt dødt, men rundt 05.15 ble det mer livat i overflaten. Jeg så noen få abbor, men fikk kun opp tre pir.

Egentlig var det skuffende liten aktivitet, på en plass som har gitt meg mange fine morgenstunder tidligere. Tror kanskje dette kan ha sammenheng med at det kun var svært små sild der, 2-3cm store. De litt større sildene glimret med sitt fravær. Jeg ga meg rundt 09.00.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute på snarøya i morges jeg også fra klokken 05:00 til 08:15 men like dødt der. :)

fisker med intermediate fluesnøre men lurer på om jeg ikke med må dypere ned, bare så synd at det ikke er noe synk 4 snøre å få til #6 stanga mi. :(

Men prøver igjen snart, like optimistisk som alltid.

//Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute på snarøya i morges jeg også fra klokken 05:00 til 08:15 men like dødt der. :)

fisker med intermediate fluesnøre men lurer på om jeg ikke med må dypere ned, bare så synd at det ikke er noe synk 4 snøre å få til #6 stanga mi. :blink:

Men prøver igjen snart, like optimistisk som alltid.

//Jan

Sjekk ut Vision sitt 130 grains snøre . Jeg bruker det på min #5 stang og der er det ørlite for tungt .

Med raskt inntrekk synker det ikke for ille dypt heller.

Er flytende bakline på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.