Gå til innhold
Fiskersiden

Ny suter pers


Andrè
 Share

Recommended Posts

Har endelig fått tid til en ordentlig tur i vannet jeg gutser litt i. Har fått vært noen fore turer, men ikke noen ordentlige turer. Dro tirsdag kveld, men ikke noe hente før på dagen på onsdag. Først kommer denne opp.

8847_s.jpg

1700 blank og 50 cm. Den ble tatt på duppmeite med duggmark og mais. Litt senere kommer betalingen for mange timer ifjor og iår.

8848_s.jpg

2730 og 55cm og en veldig fornøyd Andrè. Denne ble tatt på boillie fisket over partikler bestående av kikerter, mais og hamp. I tillegg mistet jeg en som gikk rett i vannliljene på dagen igår. Natten til idag resulterte i 2 run hvor fisken desverre ikke ville sitte. Kunne til tider se flere suter på swimmen, men det virket ikke som om de var veldig interessert i å spise. Alt i alt en flott tur :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Very Nice indeed!!

Morsomt å se at flere satser seriøst etter suteren.

Har du noen formening om potensialet i vannet?? Dvs. Hvordan ligger størrelsene sånn gjennomsnittelig på de fiskene du ser??

Når det gjelder fisk som synes uinteressert i å spise så oppdaget jeg en litt morsom sak på Stokkevannet. Prøv loffinnmat (breadflake) fisket saktesynk under en dupp presentert synkende ned rett forran fiskene. Det var ihvertfall medisin på stokke. Fiskene like tydeligvis både lukt og utseende og sugde agnet inn fra 10 cm avstand. Slurp!!

:o

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.