crom Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/3905/9875.jpg Levert av: http://fiskevatn.no/foto/ Hvor mange ble skuffa nå? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 Hvor mange ble skuffa nå? I hvertfall jeg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikewallis Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 I hvertfall jeg... hvorfor er du sultefora på flotte romper Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 er ikke sulteforet på det jeg Erik... men når dette er trenden: http://www.dagbladet.no/dinside/2006/08/15/473912.html blir man alltid glad for bilder av sprettne stusser. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sutermann Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 Buksevann overleveres crom pr.PM om kort tid. MAKAN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daggers Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 Ta en titt på avataren til Arntos da vel. Han har fin rompe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
osasv1 Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 frisør-bil Også fra Porsgrunn da Crom...der hvor landets råeste BMW`er ruller rundt, så klarte du å finne en ussel frisør bil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThorEH Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 ..og hvilken BMW er det ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terje Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 Lotus Elise Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarl Fr. Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 BMW?? Frisørbil??! Skjerp dere!! Det er en Lotus Elise, og den kjører fletta av det meste..... BMW, det er frisørbiler.... selv om de mest blir brukt til og dra kebabvogner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThorEH Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 Lotus Elise kjører vel kanskje fletta av de fleste ja... men mer ukomfortabel tøysebil skal du vel lete lenge etter ! I tilleg til at de er utstyrt med noen av de største drittmotorene som finnes, nemlig 1,6'ern til Rover. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oz Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 Og en bil som heter "Elise" er ikke en frisørbil? Mvh Oz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slemmo Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 i aller høyeste grad en frisørbil, men man får dem faktisk med ordentlig motor også: http://www.weissach.net/Lotus-Esthi.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarl Fr. Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 Lotus Elise kjører vel kanskje fletta av de fleste ja... men mer ukomfortabel tøysebil skal du vel lete lenge etter ! I tilleg til at de er utstyrt med noen av de største drittmotorene som finnes, nemlig 1,6'ern til Rover. Tja, er vel noe av det morsomste jeg har kjørt. Dessuten er de ikke lagd for komfort, men kun prioritert vekt og kjøreegenskaper. Tøysebil er jeg ikke enig i, men jeg er nok litt partisk som tidligere Lotus eier og Lotus-fan. Skulle jeg hatt BMW, så er 2002 Turbo eller gammel 3,0 CL tingen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tryta Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 Jeg syntes at jeg hadde sett den hekken før Ganske lik søppelbøtte design,bare se på bayerske makkverk http://www.humor911.no/art.aspx?artID=1301 Det nærmeste jeg har vært lotus er cortina gt m lotus motor i. den formelig skrek til meg! stram wire! Måtte bytte rådelagere + veivaksel etter den episoden. Hvis jeg våkner opp etter en opphissende drøm med no seigt kliss på magan,så har jeg drømt om lotus lyden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 Hva er mest frisør, en bil med slangnavnet "Bayer" eller en bil som heter Elise... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tryta Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 Det var da voldsomt å hårsår du ble nå da Har du bayerske makkverk selv? Nein tysk bil for meg igjen,ble lei av alle de standard feilene på modell etter modell. eneste tyske bil som ER kvalitet er Porche. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 Er jo bare BMW som er bil, alt annet er transport Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sutermann Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 Er jo bare BMW som er bil, alt annet er transport Ja,hvis man tilhører enten A eller B-gjengen i Oslo så er det status det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tryta Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 LOL smaken er som baken. jeg har pålitlig transport/traktor,og dette er drømmebilen min: http://www.tlc-garage.com/galleries.php?mg...96eb9d&mggal=10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blydonkern Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 Er jo bare BMW som er bil, alt annet er transport BMW??Bedre modell ventes....bær møkka vekk....bør mudres vekk...mye rare forkortninger finnes Uansett er BMW skikkelig møkkabil...morro kan man ha med dem....de gamle moddellene er supre er tidligere mkaniker på BMW "i know ***** what i am talking about" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sutermann Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 LOL smaken er som baken. jeg har pålitlig transport/traktor,og dette er drømmebilen min: http://www.tlc-garage.com/galleries.php?mg...96eb9d&mggal=10 Akkurat Tryta. Vakkert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esox Jr Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 Frisør bil er vel Dodge Ram. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 Ja,hvis man tilhører enten A eller B-gjengen i Oslo så er det status det Hvis man bor i gettoen i Oslo stemmer det sikkert, for resten av verden er det en annen sak , bare spør James Bond Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoffa Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 James Bond svarer at han kjører Aston Martin - igjen Lotus Elise er frisørbil - helt korrekt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts