Gå til innhold
Fiskersiden

Nice ass


crom
 Share

Recommended Posts

007 tok heldigvis til fornuft igjen.

Men seriøst gutter... Biler? Har vi ikke allerede en milelang tråd der man krangler om hvem som er best av Audi og BMW? Mener å huske argumentasjonen gikk litt på barnehagenivå... Type: "Min bil er fortere enn din bil" Nehei det er den ikke det så!" "Joho det er den det så!"....

Men for all del, god underholdning for de av oss som interesserer oss minimalt for bil. Hvor skal man ha stengene i den der jentebilen det er bilde av forresten? Nei, en bil skal man kunne komme seg frs A til B med, og det skal være plass til mye fiskeutstyr. Ferdig med det.

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skropel Omega var litt av en bil ja. De gamle modellene med 10v gikk jo til de daua og litt til - mens nyere biler har jeg dårlig erfaring med. Ellers er det med biler som med damer - man vil alltid ha de litt lekrere enn man har råd/evne til. Som menig mann har de færreste råd til å kjøpe det de vil ha - og det praktiske teller da inn. Krone for krone så har jeg personlig fått mest ut av min Citroen Berlingo 5 seter med 110 hk. 150 tusen for en 2004 modell med 19 tusen km på telleren. Funker til det aller meste - bortsett fra å imponere småripsene i provinsene med - men det trenger jeg heldigvis ikke å bry meg om :lol: . Kunne jeg valgt fritt på øverste hylle så står Porche Cayenne Turbo S høyt i kurs - men heldigvis så blir det med drømmen. Hadde jeg hatt råd ville jeg sikkert kjørt meg ihjel uansett :D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.