Gå til innhold
Fiskersiden

Hjelp! Ellers blir fruen gretten!


Gjest Tobbi
 Share

Recommended Posts

  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest fiskefritid

Det går ikke bra, tror den derre hundedama har mange venner som venter på no godt om hun får kameraet.

Vi satt med 2 pc'er i går og fikk henne ned på 3,4 - men i dag er vi tilbake på 1,8 og hun oppe på 3,8

Om alle sammen bruker hele kvelden så kan vi kanskje klare det --- STÅ PÅ FOLKENS

:unsure:

(Windows XP)

Du slår av coockies ved å klikke på

Verktøy

Alternativer for internett

Personvern

Avansert

Overstyr håndtering av informasjonskapsler

Klikk på blokker i begge valg

Om du har stemt før du gjorde dette må du også slette informasjonskapsler under Generelt

Endret av fiskefritid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskefritid

Takker Thor

Alle kan mene hva de vil.... og jeg mener at en halv hest med en hund på ikke er et bra bilde :unsure:

Da er min datter MYE penere! :D

Se forøvrig i første innlegg ang. premie til en av de som hjelper til...

Endret av fiskefritid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...det kan jo og være at det en del folk der ute som syntes hennes bilde er best ?

:unsure:

(stemme forøvrig avgitt)

Folk er av en eller annen grunn veldig begeistret for bilder av hunder og hester. skjønner sjelden hvorfor... Og her... Hesten kuttet stygt, lite pen bakgrunn og et generelt kjedelig bilde. Det er klart at bilder av barn stort sett er mest interessante for foreldrene og familien ellers, men her vil jeg mene at bildet av jenta er det beste av de to.

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskefritid

Nå er det jeg (Fruen) som svarer.... Fruen,hmm det var da litt av ett kallenavn :D ! Tilbake til saken... Takker igjen til alle dere som stemmer oss frem, OG vil minne dere på at dette IKKE er juks, det finnes jo ingen regler på hvor mange ganger en kan stemme.... og ett lite tips, vi har lært av dame med halv hest og hund hvordan vi skal gjøre det! Skulle det ha vært en skikkelig avstemning å skulle det vært stemming via SMS, da er det jo op til hver enkelt hvor mye penger de vil bruke for å sikre se kamera...... JEG VIL HA KAMERA NÅÅÅÅÅ :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokon som har lyst å vera med og stemma MASSE? Hadde vore moro hvis me hadde klart å få talla til å endra seg ein del, hjelpa fruen og kanskje ein av oss er heldig og får ei ny snelle? Eg slår av cookies no og stemmer i veg ei stund.. Fiskersiden-power!

EDIT: s/javascript/cookies

Endret av Rasmus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.