Gå til innhold
Fiskersiden

Noen som har stangtips?


Recommended Posts

Jeg har nettopp bestillt meg SHIMANO TWIN POWER XT -RA 4000 for 850 kr fra http://www.agdars.no/index.php?showAll=&ca...&kat=NETTBUTIKK

Men det store spm mitt er hvilken stang jeg bør bruke? Jeg like å fiske med sluker fra 20 -30 gram, og søker en stang som gjør at jeg kan kaste stor lengder. Ps. Jeg har ikke peiling på stenger (hva man bør se etter, legge vekt på etc)

Har dere noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vil funke greit til å fiske smålaks med også ja... Men til større laks ville jeg vel nok gått for 20-50 versjonen

Du finner den på www.baardsen.no

http://baardsen.no/catalog/product_info.ph...7c33284cf5b90cc

dette er årets modell, men send dem en mail og sjekk om de ikke har igjen av fjorårest modell også.. den kan gå til veldig fordelaktige priser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har akkurat den samme snellen selv :) Veldig fornøyd selv om den måtte en liten tur inn til Shimano pga bremseknotten. Jeg bruker den på en 2006 Shimano Beastmaster 15-40 gr (10 fot) og synes de matcher bra. Har ikke blitt noe storfisk ennå men har da fått spent den skikkelig opp et par ganger som følge av bunnapp :excl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vil anbefale Milo Lite Salmonide 12' 8-35g. Synes den er ,ye bedre enn Beastmasteren.

Før ville jeg ha anbefalt milo. Men etter at stangen har knekt to ganger denne sesongen. (samme sted) Og importøren er vanskelig med reklamasjoner, så vet jeg ikke helt om jeg ville anbefalt milo.

Ps. det er en veldig god stang i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.