Gå til innhold
Fiskersiden

Skyteepisode på Aker Brygge


Tommy Vik
 Share

Recommended Posts

Når jeg leser slikt går det opp for meg at Bergen er rene Kardemommeby sammenlignet med Oslo.

Galskap er det i alle fall.

All bruk av vold er galskap!

Når det gjelder Oslo vs Bergen - så er nok ikke fisketorgbyen fritatt for synder de heller.

Voldskriminaliteten var i 2001 på 4700 tilfeller i Oslo mot 1590 i Bergen. Mens det mest interessante var at sexforbrytelser var nummerert til 426 i Oslo - så var den hele 213 i Bergen. Når man da tar antall innbyggere i tilegg så ville jeg dratt igjen buksesmekken godt på alle turer til Bergen - og for guds skyld - ikke mist noe på bakken B):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig så syntes jeg episoder som dette bare er trist. At det er galskap er jeg helt enig i, og det er også bare et under at ingen ble skadd (les:uskyldige). Allikevel syntes jeg at uutalelser om at de kan samles i et grustak osv er netsen like trist. Regner med at det kun er uttrykk for avsky mot handlingen, og setter det på en slik konto. Det som derimot er like trist er den hverdags rasismen som har fått et bredt fotfeste og en utrolig feilslått innvandringspolitikk som i stor grad har bidratt til å marginalisere en betydelig gruppe mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse menneskene har nå ved flere anledninger vist att dei er villige til å ofre uskyldige folks liv for å forsvare "gjengen" sin. Ja til grustak !!

Som jeg også sa i stad, så er det disse gjengen driver med avskylig, og det skal ikke på noen som helst måte godtas. Det som derimot er sikkert, er at "ja til grustak" bare vil øke marginalsisering og vold, og det vil ikke løse noen problemer. Og for de som etterlyser strengere straffer, så er det flest mord i Usa, som også operer med utrolig strenge straffer, og utstrakt bruk av dødsstraff. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskefritid

Har en ansatt her som har en god ide' når det gjelder narkomane.

De har visstnok gjort dette i Kina for en del hundre år siden, for å renske opp i problemene de hadde...

Alle narkomane fikk tilbud om så mye gratis narko de ville ha...

Alle sa selvfølgelig ja, de ble plassert på en øde øy, der de rusa seg til de daua!

Alternativet nå er å sende dem opp i fjellene mellom pakistan og afghanistan, massevis av gratis gøy..

(PS. vår ansatte er fra Pakistan og er ingen rasist!)

For å utvide dette:

Sette alle gjengmedlemmer på en øde øy (f.eks. KARMØY :blink: ) med utømmelig tilgang på våpen og ammo... natt natt!

Endret av fiskefritid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.