Gå til innhold
Fiskersiden

Hmmm - jeg tror det skjer noe på forsiden igjen


Espen Ørud
 Share

Recommended Posts

En del problemer med vår editor etter hacking, oppgradering, tettting av hull osv har gjort at det har vært liten aktivitet på forsiden. Jeg har imidlertid fått laget en nesten fullgod løsning som i hvertfall gjør at vi kan komme med litt saker også på forsiden. Så er det bare å håpe at det faller i smak.

Først ut en liten kystmeitereportasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra rapport :D

Var i saltstraumen og fisket for ca 4 uker siden og kan ikke si at det gikk like bra for min del :)

Vi hadde vært ute og fisket i båt uten det helt store fisket da jeg bestemte meg for og reise ned og prøve litt meite fiske fra land mens de andre gutta satt på hytta og drakk vin!!!!!!!!!

Fant en fin plass hvor jeg kastet ut to stenger agnet med makrell og reke. Gikk ikke lange tiden før jeg fikk en liten sei på ca 2 kg. Hadde håpet på steinbit eller noen andre arter, ihvertfall ikke sei :)

Når det begynte og mørkne ringte dama og lurte på hvordan det gikk, det var da jeg fikk se skyggen av den j........ måka som kom seilende. Det var et kjempe røsk i stanga da måka fløy i sena mi og hele dritten forsvant til vanns.. La meg ned på fjellet og prøvde og få tak i stanga som heldigvis lå og duppet i vannet, hadde jo ikke lyst til og miste min ambassadør 7000 og shimanostanga til 2000,-. Når jeg lå der og strakk meg etter stanga kjente jeg at jeg begynte og skli, prøvde febrilsk og få tak i noe og holde meg i, men det gikk ikke. Enden på visa var at jeg forsvant til vanns. Dama lurte jo selvfølgelig på hva som hadde skjedd for hun hørte jo bare et plask og så var samtalen brutt :)

Resultatet fra turen ble en lilten sei, gjennomvåt fisker, druknet mobil og en god latter på gutta som satt igjen på hytta..

PS. fikk tak i stanga da i det minste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra rapport :o

Var i saltstraumen og fisket for ca 4 uker siden og kan ikke si at det gikk like bra for min del :blink:

Vi hadde vært ute og fisket i båt uten det helt store fisket da jeg bestemte meg for og reise ned og prøve litt meite fiske fra land mens de andre gutta satt på hytta og drakk vin!!!!!!!!!

Fant en fin plass hvor jeg kastet ut to stenger agnet med makrell og reke. Gikk ikke lange tiden før jeg fikk en liten sei på ca 2 kg. Hadde håpet på steinbit eller noen andre arter, ihvertfall ikke sei :blink:

Når det begynte og mørkne ringte dama og lurte på hvordan det gikk, det var da jeg fikk se skyggen av den j........ måka som kom seilende. Det var et kjempe røsk i stanga da måka fløy i sena mi og hele dritten forsvant til vanns.. La meg ned på fjellet og prøvde og få tak i stanga som heldigvis lå og duppet i vannet, hadde jo ikke lyst til og miste min ambassadør 7000 og shimanostanga til 2000,-. Når jeg lå der og strakk meg etter stanga kjente jeg at jeg begynte og skli, prøvde febrilsk og få tak i noe og holde meg i, men det gikk ikke. Enden på visa var at jeg forsvant til vanns. Dama lurte jo selvfølgelig på hva som hadde skjedd for hun hørte jo bare et plask og så var samtalen brutt :D

Resultatet fra turen ble en lilten sei, gjennomvåt fisker, druknet mobil og en god latter på gutta som satt igjen på hytta..

PS. fikk tak i stanga da i det minste :D

Saltstraumen er ikke til å kødde med! ;)

Selv etter fem år på rad i Saltstraumen har ikke dette skjedd meg Runar ;)

Som vi snakka om igår Espen; fin artikkel til inspirasjon for mange!

Endret av LasseB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saltstraumen er ikke til å kødde med! :blink:

Selv etter fem år på rad i Saltstraumen har ikke dette skjedd meg Runar :D

Var vel ikke saltstraumen jeg kødda med heller da Lasse, det var vel heller de j....... måkene som gjorde livet surt for meg der :blink:

Men regner vel med at vi slipper trøbbel med måkene når vi skal ut og fiske neste helg Lasse he he. Satser på ny pers til deg da

Endret av ruov
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.