Gå til innhold
Fiskersiden

Shimano Lesath vs G.Loomis GLX


kyn
 Share

Recommended Posts

Hei,

jeg skal kjøpe meg ei ny stang og snelle til neste års aktiviteter, og lurer på følgende:

Har dere meninger rundt valg av stang? Jeg har sett meg ut disse to modellene. Fint om noen har linker til noen gunstige plasser å kjøpe disse. Ser for meg ei 9-10" i vektklasse 3-20g. Stanga skal matches med en Stella 1000FB.

Takker for svar!

Mvh

KYN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde glx 5,5" som døde brått i ei bildør. Stanga kan anbefales på det varmeste.

Har gl3 7" nå med stella 1000f. kjempefornøyd med den også. Når kompiser har prøvd stanga,så hater de plutselig stengene sine. Sier at den nermest kaster av seg selv. ett lite vipp vs røsking med skeletor stang.

Når du planlegger å svi av nermere 10 laken,så lønner det seg å prøve før du kjøper.

Prisene varierer nesten fra 6-11 laken,så sjekk priser!

Send en pm hvis du lurer på noe mere.

Edit:rettet feil snelle str.

Endret av tryta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mtp "nicket" ditt lurer jeg litt på om du er i bransjen ;) (Som i Schaus Våpen etc, ikke no' gæærnt i det)

Kan anbefale Basspro eller Cabelas.

Begge disse har levert meg stenger langt under prisen jeg har måttet betale gjennom norsk importør (les: Aktiv Fritid, også kjent som alkymistene; lager gull av alt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mtp "nicket" ditt lurer jeg litt på om du er i bransjen :) (Som i Schaus Våpen etc, ikke no' gæærnt i det)

Kan anbefale Basspro eller Cabelas.

Begge disse har levert meg stenger langt under prisen jeg har måttet betale gjennom norsk importør (les: Aktiv Fritid, også kjent som alkymistene; lager gull av alt)

Hei,

hehe. Neida, ingen bransjemann ;)

Takk for tips

mvh

Einar Schau

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mtp "nicket" ditt lurer jeg litt på om du er i bransjen :P (Som i Schaus Våpen etc, ikke no' gæærnt i det)

Kan anbefale Basspro eller Cabelas.

Begge disse har levert meg stenger langt under prisen jeg har måttet betale gjennom norsk importør (les: Aktiv Fritid, også kjent som alkymistene; lager gull av alt)

Sjekket opp Cabelas, og de skulle faktisk ha 366 dollar for frakten!!!!!!!!!!!!! Vanvittig!(dette var forespørsel ang stella snelle og glx stang)

Uaktuelt for meg iallefall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket opp Cabelas, og de skulle faktisk ha 366 dollar for frakten!!!!!!!!!!!!! Vanvittig!(dette var forespørsel ang stella snelle og glx stang)

Uaktuelt for meg iallefall....

Cabelas er insane in the brain på frakt. Syke priser.

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil den SYKESTE frakten jeg har hørt om :)

Lurte på å kjøpe ei Orvis Battenkill LA fra Orvis når denne var på tilbud, men frakten ble på over $80, så jeg sa lykke til og ha det så bra..

Ja, virker faktisk som at pakketilbudet fra Villmarksbutikken.net er et godt tilbud(stella + Lesath for 7999,-) Det var overraskende for meg! Har alltid møtt på bedre tilbud i utlandet, nesten uansett hva jeg er på utkikk etter.

men, men.... kanskje positivt at det for engang skyld er sånn. Fint mht. service og garantier.

KYN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.