Gå til innhold
Fiskersiden

Coca-Cola snikreklame på andre forum


ErikH
 Share

Recommended Posts

Jeg kan ikke se at det har skjedd her men som topicen sier har Coca-Cola postet snikraklame på mange norske forum den siste tiden, legger ved link til et annet forum som oppdaget dette, med liste over mange forum hvor dette har skjedd. Om dette er tatt opp i en annen tråd så er det vel bare å se bort i fra denne.

http://www.freakforum.nu/index.php?p=vis&nid=72245

erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ingen hemmlighet at pepsi snart tar igjen cola :) Og bra er det. Syns Zero var fæl imotsetning til Light. Cherry Coke er vel fortsatt favoritten, og amerikansk utgave av vanilla er mycket bettre enn den nordiske.

Snik reklame er desverre begynt å bli et problem, og vi ser det til stadighet opptil flere ganger i uken på dette forumet. Heldigvis har vi opprative, våkne og gode moderatorer som fjerner dette raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha drukket av ei cola flaske som lå i skøyta til fatter da jeg var 5år,så har liksom cola alderi fristet...Var gammel harsknet brus uten kullsyre.

Smakte råttent brakkvann av den. Grøsser bare ved tanken.

2 ting jeg hater her i verden: cola og relgiøse duster som mener at jeg burde vært troende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ingen hemmlighet at pepsi snart tar igjen cola :) Og bra er det. Syns Zero var fæl imotsetning til Light. Cherry Coke er vel fortsatt favoritten, og amerikansk utgave av vanilla er mycket bettre enn den nordiske.

Snik reklame er desverre begynt å bli et problem, og vi ser det til stadighet opptil flere ganger i uken på dette forumet. Heldigvis har vi opprative, våkne og gode moderatorer som fjerner dette raskt.

...men slike tråder som dette er jo ikke tullet for colagjengen heller:

Må si meg enig med Remy her ...cherry coke er den beste varianten!!
Ble lansert ny variant i går, coca cola zero. Løøøp og kjøp
Testa den faktisk allerede på lørdag (de hadde den på OBS gitt)

Og det var den første sukkerfrie Cocan som faktisk var god!!

Må si meg enig her. Den var overraskende god.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her faktisk nå å prøver zero.. Var som postmannen, SKEPTISK..

Men er positivt overrasket. Den smaker faktisk bra. Uten ekkel e-stoff bismak, og heller ikke døsk som jeg kaller det :)

Anbefales faktisk.

Men som andre ting. Lønner seg å teste en stund, før man sier sin mening. Husker vanilje. God med en gang, så ble det bare kvalmt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Pepper er ypperlig hackedrikk, colalignende smak med masse vanilje :) Dessverre har jeg bare funnet en bensinstasjon som selger den her i Trondheim, så det blir litt dyrt i lengden (24kr/flaske). Og Coke Zero var neimen ikke så verst den heller. Også er den for gutter ;)

Endret av oracel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Pepper er ypperlig hackedrikk, colalignende smak med masse vanilje :) Dessverre har jeg bare funnet en bensinstasjon som selger den her i Trondheim, så det blir litt dyrt i lengden (24kr/flaske). Og Coke Zero var neimen ikke så verst den heller. Også er den for gutter ;)

At den er for gutter tviler jeg ikke på. Derimot er det svært få menn som drikker lettbruss, og det kommer ikke til å skje heller, selv om den blir lansert med annen og annen sellout på harley

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg helt enig med Bunker.

Det er få menn som drikker lettbrus, og vi vil vel heller kalle de for mammadalter eller sengevætere enn menn dersom de står frem.

Dersom en slik flaske skulle komme inn i mitt hus, må det skyldes noen vantroe bekjente som besudler mitt nærvær med noe slikt.

Om dama kjøper feil en gang blir det deng og buksevann (ikke nødvendigvis i den rekkefølgen) slik at feilen ikke gjentas, samt at den blir helt ut i do til sakrale toner fra Dimmu Borgir og tente svarte stearinslys rundt ramma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.