Gå til innhold
Fiskersiden

Vansjø 08.10.06


erik
 Share

Recommended Posts

Dro ut på hytta etter jobben på lørdag, med høstgjedde i tankene. Våknet med halsen full av stålull på søndagen, men fikk jolla og en 8HK på vannet i 9-tiden uansett. Jeg hadde ikke tilgang til bil denne helgen, så godbåten med rigg og ekkolodd ble stående på land.

Uansett så ble det ingen store gjedder denne gangen, med en beste på drøye tre kilo. Det jeg ikke fikk i størrelse tok jeg dog igjen i antall, da jeg droppet dorging til fordel for jigg. Da jeg ga meg i 16-tiden hadde jeg fått og gjenutsatt 16 gjedder og 23 abbor.

En flott høstdag på vannet, og en skikkelig forkjølelse som minne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss det var ganske mange gjedder på en økt,deilig med dager hvor gjedda er i bitte. Satt selv på elgpost bare noen hundre meter fra vannsjø i helgen,og når elgen uteble så klødde det i kastearmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss det var ganske mange gjedder på en økt,deilig med dager hvor gjedda er i bitte. Satt selv på elgpost bare noen hundre meter fra vannsjø i helgen,og når elgen uteble så klødde det i kastearmen.

Et bra antall fisk erik. Måtte være artig, men jeg ville vel bli litt skjelven hvis jeg viste at menig fiskebolla satt med ei rifle rett ved vannet

:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.