Gå til innhold
Fiskersiden

"En ting er sikkert, den nye båten din lekker"


fiskekongen
 Share

Recommended Posts

Hadde ei lita natt i Damtjern natt til lørdag. Etter å ha blåst opp den nye Fishhunter gummibåten min, skulle Charlie ro ut å bruke riva litt på swimen. På vei ut ror han fint og pyntelig. Så sier han:"En ting er sikkert, den nye båten din lekker". Men noen sek etterpå:"Satt du inn bunnproppen??!!?", hvorpå jeg nesten lo på meg pungbrokk. Regner med att det var dette som var utslagsgivende og svar nok til spørsmålet. For det ble iallefall fossroing tilbake. Jeg for min del hadde nok med å stå på beina, for en slik latter er det lenge siden jeg har hatt. Hadde faktisk så vondt i magen att jeg hadde problemer ei lita stund ;)

Uansett en fin tur med Charlie sine brilliante kokkekunster og godt drikke til. Ingen fisk, noe som ikke var helt utenkelig i oktober og med kun en natt. Men nå vet jeg hvor jeg skal fiske nestegang. Og det kan jeg garantere! Jeg kommer tilbake neste år :)

Må si jeg lurte litt da Charlie i søvne satt seg på sengekanten min og snøftet og pustet i ca 20min. Da jeg til slutt sa att han måtte flytte seg for jeg skulle pisse, gryntet han "hmmm ja". Og så gikk det 5 nye min før jeg minnte ham på det igjen. Da fant han frem til sin egen sovepose...hahaha... :D

charlie2.jpg

Her en lykkelig Charlie på vei ut til swim'en

charlie.jpg

Legg merke til att det er litt mer bølger rundt båten på dette bildet :D

dammtjern.jpg

Ett lite stemningsbilde fra Damtjern

Endret av fiskekongen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.