Gå til innhold
Fiskersiden

FFK HAR BERGA PLASSEN!!!!!!!!!!!


Brutus
 Share

Recommended Posts

Nå er det jo faktisk teoretisk mulig at FFK kan havne på kvalifiseringsplassen da... Men det skal vel mye til nå.... Godt at Molde rykker ned... Får håpe som Karleif og Kim at Viking følger med ned:)

Gratulerer oxo til Trønderne med nytt gull, er nok mange furtne Bergensere nå... :) Hørte rykter om at gull pilsen til Bergenserne smakte godt i Tronheim.. haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om spillet ikke var all verden var det en festaften på Ullevål i går. Ellers sindige østfoldinger skrek og bar seg i samfulle 90 minutter. I dag føles halsen som sandpapir og jeg har ikke fått ytret annet enn diffuse kvekkelyder hele dagen. Selvsagt til stor munterhet for kolleger men det er det verdt! :)

Den knøttlille teoretiske muligheten for å måtte spille kvalik affiserer oss lite. Søndag banker vi gørra ut av Rosenborg og setter et verdig punktum for nok en sesong med litt vel mye spenning på tampen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, får håpe på en seier mot RBK i siste kampen... Skulle gitt mye for å vent snuta hjemmover til kamp neste helg.... De teoretiske mulighetene er der for kvalikk plassen, men for håpe på en 7 plass i stede... Så da ender det jo ikke opp som en helt håpløs sesong avslutning allikevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørgen Ø

Selv om spillet ikke var all verden var det en festaften på Ullevål i går. Ellers sindige østfoldinger skrek og bar seg i samfulle 90 minutter. I dag føles halsen som sandpapir og jeg har ikke fått ytret annet enn diffuse kvekkelyder hele dagen. Selvsagt til stor munterhet for kolleger men det er det verdt! :)

Den knøttlille teoretiske muligheten for å måtte spille kvalik affiserer oss lite. Søndag banker vi gørra ut av Rosenborg og setter et verdig punktum for nok en sesong med litt vel mye spenning på tampen...

Du må slutte med dette fotballtullet Håvard! Kom deg ut og fisk isteden

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd med Viking synes nå jeg :angry: hører ikke hjemme i Adecco..

Kanskje ledelsen burde luktet lunta når Prahl hadde hakk i plata fra kamp 1?? "Nej, det her var inte bra" Hva vil du konkret gjøre foran neste kamp? "Nja, vi måste vel bli litte bettre" :(

Satser på at Høgmo drar bartej#%%ne ned igjen til neste sesong :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd med Viking synes nå jeg :blink: hører ikke hjemme i Adecco..

Kanskje ledelsen burde luktet lunta når Prahl hadde hakk i plata fra kamp 1?? "Nej, det her var inte bra" Hva vil du konkret gjøre foran neste kamp? "Nja, vi måste vel bli litte bettre" :)

Satser på at Høgmo drar bartej#%%ne ned igjen til neste sesong :(

Er enig med dette, Viking klinger litt bedre en Bryne, Strømsgodset og Ålesund... :angry:

PS: Gøy hvis Bryne kommer opp, har tross alt vært Jærbu i fem år (men ikke av bekostning av Viking)

Endret av truttakiller
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd med Viking synes nå jeg ;) hører ikke hjemme i Adecco..

Kanskje ledelsen burde luktet lunta når Prahl hadde hakk i plata fra kamp 1?? "Nej, det her var inte bra" Hva vil du konkret gjøre foran neste kamp? "Nja, vi måste vel bli litte bettre" :D

Satser på at Høgmo drar bartej#%%ne ned igjen til neste sesong :D

Du gler deg nok for tidlig, Høgmo har sagt opp jobben sin i RBK. Viking kan enda redde plassen i tippeligaen hvis de slår Brann og det burde være en overkommelig oppgave, samtidig må noen av de andre bunnlagene gå på en tap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med dette, Viking klinger litt bedre en Bryne, Strømsgodset og Ålesund... :o

PS: Gøy hvis Bryne kommer opp, har tross alt vært Jærbu i fem år (men ikke av bekostning av Viking)

Er sjokka av at ingen har reagert på mine utalelser i innlegget mitt over :o Her prøver jeg å provosere litt, men det er ingen som biter på :)

Men jeg prøver igjen :D

For den som tier, samtykker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.