Gå til innhold
Fiskersiden

Kætsjup&Melis


Blydonkern
 Share

Recommended Posts

Ørrethode på vindusviskeren..???

Er det så farlig da? Hvis resten av fisken ble tatt med hjem og begjærlig fortært? Kanskje litt provoserende, kanskje et forsøk på lage skøy...

Personlig ville jeg heller ha foretrukket å kaste hode/innmat ut i naturen så andre dyr kunne nyttiggjøre seg matrester, fremfor å kaste det i en søppelkasse for å bidra med å øke avfallshaugen her på bjerget!

Avsporing de luxe...

:blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ørrethode på vindusviskeren..???

Er det så farlig da? Hvis resten av fisken ble tatt med hjem og begjærlig fortært? Kanskje litt provoserende, kanskje et forsøk på lage skøy...

Personlig ville jeg heller ha foretrukket å kaste hode/innmat ut i naturen så andre dyr kunne nyttiggjøre seg matrester, fremfor å kaste det i en søppelkasse for å bidra med å øke avfallshaugen her på bjerget!

Avsporing de luxe...

:blink:

Tenk litt før du skriver da :) Jeg refererte til hele tråden inkl de ørtåførti andre slaktede markaørretene i den tråden. Bildet av hodet på viskeren plagde ikke meg i det hele tatt isolert sett :)

Da var det dere vi så da, mente det var dere skjønner du, f#### du har et krav på deg å legge inn rapport.

beklager totalt avsporing.

Men kan jo si at jeg er mye enig i det du skriver ellers uten om at du ikke ville skrive rapport

Ok, skal få lagt ut rapport etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke att det kommer ennå en diskusjon rundt dette :o Jeg lurer egentlig på hvor grensen går før man havner i "båsen" fanatisk C&R tilhenger??? ;)

Der havner du viss du trer en mening om C&R nedover huet på en stakkar pga stor fisk...ta vare gener osv i hver eneste rapport som dukker med elle uten bilder....eller en eller annen kommentar til en snutte i avisen om at "han/henne" ikke har pailing...er en dust.. osv.

;)

"enkelt og greit"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.