Gå til innhold
Fiskersiden

Ting man ikke skal si...


Blydonkern
 Share

Recommended Posts

Rumpa di ser bred ut i den buksa

fine hofte "håndtak" du har

Ferdig med "krigsmalingen" snart?

Dypp huet nedi maling spannet så går det fortere

har noen flere men det er sikkert noen her som kan bidra med et morsomt bidrag her

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Presterte en gang å si "tok det der 2 timer" etter å ha vært lei av å vente på min tur på badet før en fest..... trenger vel ikke å si at jeg har hatt bedre kvelder...
:)

Veeel...jeg sa noe lignende noen år siden...straffa seg det ja

"alle glidelåser igjen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg hadde fått seg ny dame som jeg ikke hadde møtt før. Han tok henne med seg på en fest jeg var på, needles to say jeg var ganske full. Det første jeg sa etter å ha hilst på henne mens jeg pekte på kompisen min: "du hakke akkurat skutt gullfuglen" så lo jeg lenge av meg selv.

En gang da dama og jeg hadde oss, latet jeg plutselig som jeg fikk downssyndom. Dèt var ikke det lureste jeg har gjordt. Fikk ikke gjordt meg ferdig for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordboka på en Nokia er litt farlig. En kamerat skulle sende en søt natta melding til dama si: god natta gullet mitt ...... ble god natt hullet mitt :angry:

I en annen melding hvor han skulle si at han ville tulle litt med Morten .... så ble det at han ville tukle litt med Morten

syke greier det der LOL.... godt jeg ikke liker nokia tlf ;):P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper ordboka er akkurat den samme på Ericsson gitt - ikke alt for mange firmaer som driver stort på akkurat det der...
ordboka ja...T9 funksjonen.

leste litt fort der...trodde det var mer sånn mms/sms maler i nokian

:):D:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi ventet Kristian og Merete var høygravid og hadde problemer med vann i kroppen beklaget hun seg og sa hun var blitt så tykk.

Det er da lure meg prøve å være medfølende og uttaler følgende:

Du er ikke tykk, bare litt pløsete og overdimensjonert.

Den falt ikke i helt i smak for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammeldama falt ned fra et slegtau på en slik rafting camp. Landet sånn omtrent på rompa/hofta trodde æ. Hu gikk haltende inn i hytta og æ fulgte lydig og ommsorgsfult etter. Fikk a i soveposen og strøk a forsiktig over hofta og mente hu var litt hoven etter fallet. Da gir hu kraftig utrykk for at jeg er på feil side av hofta.. :P

Ble mye pils på mæ den kvelden og lite varme fra hu som lå i posen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde faktisk natt til i dag: jeg tror jeg hadde en "våt drøm" og våknet midt på natta. Så jeg begynte å tafse litt på samboeren min (Kristine) som lå ved sidenav.

Aner ikke hva jeg tenkte på men rett etter jeg hadde "gone down" så så jeg opp på henne å sa: " hvor er Kristine hen"?

Hun har vært su å grineter i hele dag, jeg kunne ikke si annet enn at jeg var i halvsøvne og ikke visste helt hva jeg drev med...

Håper det ordner seg til slutt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AJ! viste denne til fruen daniel....det tok vel ca.2 sekunder før vi begge knakk sammen i latter hehe!
Aldri "driti" deg ut med ett eller annet utsagn da?? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi ventet Kristian og Merete var høygravid og hadde problemer med vann i kroppen beklaget hun seg og sa hun var blitt så tykk.

Det er da lure meg prøve å være medfølende og uttaler følgende:

Du er ikke tykk, bare litt pløsete og overdimensjonert.

Den falt ikke i helt i smak for å si det sånn.

Utrolig bra :blink:

Ler så jeg griner :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

For mange år siden var jeg sammen med ei blondine som het Marianne. En dag jeg skulle rope på henne, for å dra av gårde, så kom det: - Elisabeth, kommer du snart!? (Elisabeth var da kremjenta i klassen den gangen). Det var heller ikke noe sjakktrekk. Fluestanga ble etterhvert kjæresten min.

Jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.