Gå til innhold
Fiskersiden

Lake tur til nøklevann 6/12


Chris77
 Share

Recommended Posts

Jeg, Toppknot og lundehunden Sol gikk gjennom skauen ned til nøkle i 2 tiden.

Det var oppholdsvær og behagelig å komme fram mens det enda er lyst!

Toppknott startet fisketuren med et solid bunnapp. I stede for å ta den klassiske ”holde rundt snella, ta et og et skritt til bake” så dro han til! Slo stanga i en overhengene gren, og fikk seg en 1,5 fot kortere stalking stang.

14971_s.jpg

Med skumringen kom også fisken. Kjente den karakteristiske ristingen i stangtoppen.

Jeg hogg til, men det var ikke noe. Lot agnet ligge, og stramma opp.

Snart ser jeg at det noe på gang. Regner med at det er samme fisken, venter litt lenger med å gi tilslag.

14972_s.jpg

Lake på 2360 Ny pers!

Men vi ventet på neste fisk, kom regnet. Jeg er av og til optimist, og hadde tatt meg ekstra mat i stede for presenning... Mens i satt under et tre og ventet, fikk jeg en liten som vi slapp ut. Mer venting.

Så i et uoppmerksomt øyeblikk har jeg napp. Hogger til, og kjenner skikkelig motstand.

14973_s.jpg

Lake på 1100 Denne fightet nesten ”bedre” en den på 2360.

14974_s.jpg

Fine tegninger

14975_s.jpg

Lake pers svømmer ned mot dypet.

Takk for en fin tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bildene nå.

Kjipt å knekke den ene stanga etter 2 minutters fiske,adskillig mer hyggelig å dele østmarka med en smørblid "chris77" og litt bånnmeita akevitt

Gratulerer med lakepers Christian,vel fortjent etter all innsatsen.

Neste gang er det din tur til å traske 4 kilometer dagen i forveien for å fore opp swimmen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper bildene kan ses nå. Og takk for alle gratulasjoner, syns det er bra flyt på lake fiske om dagen!

Bildene kommer og går...

Vel fortjent den der Christian,Beinhard disiplin gir uttelling.

Få fart på den sykemeldingen`a!

Blir kjedelig å blanke uten deg i neste uke..

Hehe.. Skal prøve å få avspaserer en dag neste uke. Sparer sykemelding til sommeren.

Kan jo ikke la deg sitte alene i mørke! Man vet jo aldri hva som lusker rundt i østmarka om natta.... Bever, St.Sunniva elever på LSD, mannevonde rådyr, eller selveste Maskemannen(grøss!) ;)

Nytt sted da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.