Gå til innhold
Fiskersiden

Young Neils anyone


ThorEH
 Share

Recommended Posts

http://bandindex.no/index.cfm?template=info.cfm/2022

Julen i seg selv har selvfølgelig ingen relevans her, men det er blitt tradisjon at hver 22. og 23 desember samler musikkelskere seg på Rockefeller som på et uoffisielt julebord for å nyte Neil Youngs musikk i en ektefødt norsk innpakning, som ville gjort

hovedpersonen selv henrykt av begeistring. Canadieren var selv ikledd en sort collegegenser med påskriften YOUNG NEILS da han besøkte Kalvøya i 1993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du må reise åleine eller ikkje- det spelar ingen rolle. Young Neils er fantastiske, vel og merke for blodfans av originalen. Då dei spelte på Samfundet i Trondheim i fjor, starta dei med Cinnamon girl. Alle håra på kroppen (og det er mange) reiste seg, og tårene trilla då dei røffe riffa ralla i salen. Eg kunne godt tenke meg å vera med, men eg er for fattig. Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Aaah! Stemninga på konserten på Kalvøya i -96 sit framleis som spikra i minnet! Neil Young avslutta ei perfekt festivalhelg, og alt var berre peace and love når sola gjekk ned i den varme sommarkvelden og Neil spelte ein megasolo midt i "Like a Hurricane". Dei gamle hippiane sat i indianarstilling i skogkanten og nikka mens dei sende rundt jointen, og ein sval sommarbris ga tonane frå gitaren hans ein magisk dimensjon. Eit av dei perfekte augneblikka i livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.