Gå til innhold
Fiskersiden

Ny turbukse-hvilken?


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

Har hatt den Scierra-buksa siden 2004, og den er fremdeles tett... men veldig sliten, så den ble byttet ut i vår. Da gikk jeg for den nye modellen til Scierra, som også er vanntett. Samt at den har ett lite fór inni, slik at den også blir litt varmere. Sammen med enten superundertøy på de litt kjølige dagene, og kombien super og tynn fleece på de litt kaldere dagene så er det mer enn varmt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ser ut til å være den nye av året ja... selv om min eri en annen farge, så jeg er litt usikkern, men den ser ganske lik ut (min er mørkegrønn)

EDIT :

etter å ha sett på min bukse, så er det ikke samme bukse. Min er mørkgrønn, med en mørkere grønnfarge på knærne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar gjerne imot tips hvis noen vet om forhandler i oslo/omegn. Tok kontakt med mx-sport i nittedal, og de hadde ikke scierra bukser. :)

Ser at Østfold Fiske & Fritid i Moss har Scierraklær. De har forøvrig en ganske artig kombinasjon av produkter :)

EDIT: Link fjernet for å verne de mindereårige. Så der fikk de en passe smekk på lanken for å blande produkter ;-) EØ

Endret av Espen Ørud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.